يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۵۶۴۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
نماینده تهران در مجلس گفت: نزدیکان وزرای پیشنهادی با دادن وعده و وعید به نمایندگان سعی در جلب نظر آنها دارند اما این اقدام خلاف اخلاق و در نهایت به ضرر وزیر پیشنهادی خواهد بود.
محمد سلیمانی نماینده تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به لابی‌های اطرافیان برخی وزرای پیشنهادی برای کسب رأی اعتماد اظهار داشت: عمده این افراد که با حضور در مجلس در این راستا تلاش می‌کنند، نمایندگان ادوار هستند که کارت ورود به پارلمان را دارند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مذکور عمدتاً از طیف سیاسی چپ هستند، افزود: گروه دیگر مدیران سابق وزارتخانه‌ها در دوران سازندگی و اصلاحات هستند که در واقع دنبال فراهم کردن کسب‌وکار آینده خود هستند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: این افراد به‌طور نمونه با حضور در نمازخانه مجلس و با دادن وعده و وعید به نمایندگان سعی دارند نظر آنها را نسبت به وزیر مورد نظرشان جلب کنند که اینگونه اقدامات غیر اخلاقی است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس ابراز عقیده کرد: بی تردید اینگونه لابی‌گری‌ها و قشون‌کشی‌های وزرا در هنگام دادن رأی اعتماد به آنها به ضررشان تمام می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: چنین اقداماتی در واقع این معنی را به ذهن متبادر می‌کند که وزیری که لابی می کند، دارای ضعف بوده و سعی می‌کند تا ضعف و ناتوانی خود را با این کار پنهان کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مرتضی خاکپور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مهر ماندگار را هم از طرح ماندگار من گرفته اند .
و در اجرای طرح ماندگار من باید که هزینه مرا هم بدهند که حق الناس است .
و باید که از دریاچه ارومیه شروع کنند که اولویت و فوریت دارد وهم در کمتر از یکسال اجرایی می شود .
http://mkhakpour9.persianblog.ir
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها