يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۵۶۷۸۷
زمان انتشار: ۱۷:۲۹     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
در آستانه برگزاري راهپيمايي بزرگ مخالفان حکومت در بحرين، رژيم آل خليفه سرکوب شهروند خبرنگاران را شدیدتر کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، در پی اعتراضات مردمی بحرین ضد حاکمیت این کشور و کشته شدن ده ها تن و دستگیری صدها تن ازجمله پزشک و پرستار تسط نيروهاي امنيتي این بار معترضان حکومت قصد برگزاری تظاهراتی علیه رزیم آل خلیفه در ۱۴ اگوست  دارند.

معترضان مي‌گويند تا زمان محقق شدن مطالبات‌شان که برقراري دولتي دموکراتيک و منتخب است به تظاهرات خود ادامه خواهند داد.

حمد بن عيسي آل خليفه، پادشاه بحرين يک هفته مانده به برگزاري تظاهرات مخالفان در ۱۴ اگوست، سالروز استقلال بحرين از انگليس، حضور معترضان را در منامه، پايتخت اين کشور را ممنوع کرد.

مخالفان رژيم آل خليفه در روز ۱۴ اگوست قصد برگزاری تظاهراتي گسترده بر علیه حکومت در منامه را دارند در حالی که رژيم هشدار داده است که معترضان با اعمال قانون روبرو خواهند شد.

برخی منابع از توقیف رايانه‌ها، دوربين‌ها، تلفن‌ها و هر قطعه الکترونيکي را که کاربران اينترنتي از آن براي پوشش اخبار اعتراضات مردم بحرين براي مردم دنيا استفاده مي‌کنند توسط رژیم بحرین خبر داده اند.

در پی شدت گرفتن سرکوب شهروند خبرنگاران ارين کيلبرايد، فعال حقوق بشر امريکايي روز شنبه(۱۹ مرداد) به دليل پست مطلبي که مقام‌هاي دولتي بحرين از آن به عنوان مقالات « راديکال» در شبکه‌هاي اجتماعي نام مي‌برند، اخراج شد.

وزارت ارتباطات بحرين اعلام کرد: اين زن امريکايي از توييتر و برخي از شبکه‌هاي اجتماعي براي انتشار مقالاتي درباره بحرين استفاده مي‌کرد که به نظر مي‌رسيد هدف آن‌ها تحريک مردم عليه دولت و اعضا خاندان سلطنتي بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها