أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۷۳۳۹
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی جزو اعضای مستعفی دولت اصلاحات است که در اقدامی دسته‌جمعی و برای اعمال فشار به نظام تهدید به استعفا کردند.
به گزارش 598، کیهان نوشت: محمود حجتی از اعضای مرکزیت حزب منحله مشارکت و از مرتبطان با آقای منتظری و باند مهدی هاشمی است که بهمن سال 82 همنوا با افراطیون مجلس ششم -متحصنینی که برخی از آنها هم‌اکنون به خارج از کشور گریخته و پناهنده شده‌اند- از وزارت استعفا کرد. روزنامه یاس‌نو ارگان رسمی حزب مشارکت دوم‌بهمن 1382 و در آستانه انتخابات مجلس هفتم در تیتر اول خود نوشت «استعفای وزیران و معاونین رئیس‌جمهور در اعتراض به فقدان شرایط آزادی انتخابات» و عکس محمود حجتی را در کنار تصویر محمدعلی ابطحی، صفدر حسینی، مرتضی حاجی، عبدالله رمضان‌زاده، موسوی لاری، احمد خرم، محمد ستاری‌فر، محسن مهرعلیزاده، علی صوفی، معصومه ابتکار و... منتشر کرد. در آن زمان تندروهای دولت و مجلس سعی داشتند با قانون‌شکنی و گردن کلفتی انتخابات مجلس را تعطیل کنند و انجام تحصن در مجلس و اعلام استعفای وزرا و معاونین آنها و استانداران آخرین تهدید این طیف بود.

در آن زمان برخی معاونین محمود حجتی نیز استعفا شده و حجتی نیز با حضور در مجلس از تحصن‌کنندگان حمایت کرده بود.

محمدعلی ابطحی معاون وقت خاتمی در همان شماره روزنامه یاس‌نو تصریح می‌کند «تمام کسانی که استعفا کرده‌اند در استعفای خود جدی هستند».

اکنون سوال توأم با شگفتی ناظران و تحلیل‌گران این است که مدعی استعفا و آلت دست افراطیون در فتنه‌گری سال 82 اکنون با چه رویی می‌خواهد به دولت برگردد و کدام تضمین وجود دارد که وی سر بزنگاه مرتکب همان خیانت نشود؟! پرسش مهم دیگر این است که چنین افرادی چگونه از فیلتر ارزیابی رئیس‌جمهور گذشته‌اند؟ آیا تحمیلی در میان است؟!

یادآور می‌شود عناصر مستعفی مجلس و دولت اصلاحات در سال 82 با بیانیه‌های حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا مواجه شدند. در بیانیه‌های صادره تأیید می‌شد که به خاطر رد صلاحیت اصلاح‌طلبان کلیدی، انتخابات ایران مشروعیت ندارد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها