يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۵۷۵۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس، گفت:‌ رایزنی‌های صورت گرفته در مجلس نشان می دهد که پنج وزیر پیشنهادی از مجلس رای اعتماد نمی گیرند و در این زمینه ۲ فراکسیون مهم مجلس یعنی فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اتفاق نظر دارند.
به گزارش 598، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌دشت، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: رایزنی‌های صورت گرفته مابین نمایندگان و نتایج حاصل از این رایزنی‌ها از این مسئله حکایت دارد که پنج نفر از وزرای پیشنهادی دولت نتوانند رای اعتماد مجلس را به دست آورند.

وی افزود: بر این اساس محمدعلی نجفی وزیر پیشنهادی برای (وزارت آموزش و پرورش)، عباس آخوندی وزیر پیشنهادی برای (وزارت راه و شهرسازی)، میلی‌منفرد وزیر پیشنهادی برای (علوم، تحقیقات و فناوری)، بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی برای (وزارت نفت) و سلطانی‌فر وزیری پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان با عدم استقبال نمایندگان مواجه شده و نخواهند توانست از مجلس رای اعتماد بگیرند.

عضو کمیسیون بودجه، برنامه و محاسبات مجلس اظهار داشت: برآوردها حاصل از این مسئله حکایت دارد تا دو فراکسیون اصولگرای مجلس (اصولگرایان و اصولگرایان رهروان ولایت) در عدم رای اعتماد به این وزرا اتفاق نظر دارند و نکته قابل توجه دیگر در این راستا این است که موضوع رای اعتماد به وزرا موجب همگرایی بیشتر دو فراکسیون در خصوص مسائل مختلف با یکدیگر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
۱
۰
اون شاهین شهره نه شاهین دشت!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها