امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۵۷۵۲۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
کریمی‌قدوسی:
یک نماینده مجلس بر این اعتقاد است که احتمالا وزرای پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش، نفت، ورزش و تعاون اکثریت آرای نمایندگان را کسب نخواهند کرد.
به گزارش 598، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان حسن روحانی گفت:‌همانطوری که رئیس‌جمهور گفته، مجلس، محترم است و به وظیفه خود عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان به دنبال استفاده از ظرفیت‌های قانونی خود برای بهبود اوضاع کشور هستند، تصریح کرد: نمایندگان مصلحت کشور و نظام را در نظر گرفته و سپس نظر و رای خود را درباره مسائل گوناگون از جمله کابینه ارائه می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس همچنین گفت: قطعا آقای روحانی در صورت رای نیاوردن تعدادی از وزرای پیشنهادی‌اش این اقدام نمایندگان را مخالفت مجلس با دولتش نخواهد دانست زیرا نمایندگان با توجه به مصلحت کشور و مردم تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان بحث‌های جدی درباره چند وزیر دارند، احتمال رای نیاوردن را متوجه جعفر میلی‌منفرد وزیر پیشنهادی علوم، محمدعلی نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت، مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها