کد خبر: ۱۵۷۹۲۶
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
با دستور وزیر نفت در صبح اولین روز کاری، سه انتصاب جدید در این وزارتخانه بزرگ انجام گرفت و این آغازی بر تغییرات گسترده مدیران صنعت نفت کشور خواهد بود.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، در پی رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به بیژن نامدار زنگنه، همانگونه که پیش از این از سوی رئیس جمهور تأکید شده بود، کار در وزارت نفت از صبح اولین روز کاری آغاز شده است.

آغاز مدیریت زنگنه در وزارت نفت، با کلید خوردن انتصابات جدید همراه شد و در اولین عزل و نصب های مدیریتی این وزارتخانه، وزیر نفت طی حکمی کریم زمانی را به سمت مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی منصوب کرد. در این سمت پیش از این علیرضا نیکزاد رهبر مشغول فعالیت بود.

همچنین در ساعات گذشته در وزات نفت، محسن پاک نژاد به سمت سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی و منصور معظمی به عنوان سرپرست معاونت امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت منصوب شدند.

پیگیری ها حاکی از این است که انتصابات جدید و تغییرات مدیران در وزارت نفت ادامه داشته و در روزهای آینده شاهد تغییرات مدیریتی گسترده در بیشتر شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه تأثیرگذار در اقتصادی ملی خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها