يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۵۸۱۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
وزیر نفت امروز و در اولین روز کاریش، چهار مدیر وزارت نفت را تغییر داد و اعلام کرد که تغییرات بعدی در یکی، دو هفته آینده انجام می شود.
ایسنا، امروز طی احکامی جداگانه بیژن نامدار زنگنه در اولین روز کاری خود سرپرست معاونت امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت، سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی، مدیر کل دفتر وزارتی و مدیرکل بازرسی وزارت نفت را منصوب کرد.

بازگشت زمانی به زمان گذشته

وزیر نفت در اولین انتصاب طی حکمی مدیر کل اسبق دفتر وزارتی خود را در بین سال های 1376 تا 1384 دوباره به همین سمت منصوب کرد. بر این اساس "کریم زمانی" جایگزین "علیرضا نیکزاد رهبر" شد.

یک چهره بین المللی در صدر معاونت امور بین الملل

همچنین زنگنه "دکتر منصور معظمی" را با حفظ سمت علمی به سمت سرپرستی معاونت امور بین الملل و بازرگانی منصوب کرد.

منصور معظمی دارای دکترای مدیریت استراتژیک و استاد دانشگاه است، وی هم اکنون عضو هیئت علمی مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی ایران است و پیشتر نیز معاون منابع انسانی وزارت نفت و سفیر کشورمان در برزیل بود. وی بیش از دو دهه در صنعت نفت ایران مسئولیت‌های مختلف داشته است.

پیش از این "احمد خالدی" با دکتری الهیات تصدی معاونت امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت را بر عهد داشت. البته وی در زمان تصدی محمد شریعتمداری بر وزارت بازرگانی معاون وی و ریاست سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان را بر عهده داشت. وی همچنین علاوه بر سابقه ریاست کارگروه اقتصادی شورای عالی امنیت ملی، معاونت آموزشی دانشگاه امام صادق را نیز در پرونده کاری خود دارد.

نظارت پاکنژاد بر صادارت و مبادلات نفتی

وزیر نفت دولت یازدهم همچنین حکم محسن پاکنژاد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات فراورده های نفتی امضا کرد.

از جمله سوابق کاری محسن پاک نژاد با مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیر کبیر می توان به مشاور وزیر و رئیس ستاد نظارت بر سوخت‌رسانی (سال 76)، مدیر طرح توسعه میادین گازی(1377)، مدیر کل نظارت بر صادرات مواد نفتی و بازرسی فنی(1379)، عضو اصلی هیات مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (1379 تا 1386)، مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران( 1384 تا 1386)، معاون مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران( از 1386 تاکنون) اشاره کرد.

مجید چگنی مدیر کل سابق نظارت بر صادرات و مبادلات فرآورده های نفتی وزارت نفت علاوه بر این سمت با کارشناس ارشد مهندسی صنایع، عضو گروه شش نفره اجرای آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه وزارت نفت و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت را در سوابق خود دارد.

عقیق پاسخگوی شکایات نفتی شد

بیژن نامدار زنگنه در ادامه انتصابات خود با صدور حکمی "سید رحیم عقیق" را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت جایگزین "مرتضی شاهمیرزایی" کرد.

تغییرات بعدی در یک یا دو هفته آینده

همچنین وزیر نفت در مورد تغییرات مدیریتی در وزارت نفت با بیان این که تمایل دارد با همکاران فعلی کار کرده و بیشتر با آنها آشنا شود اظهار کرد: تغییرات بعدی به یک تا دو هفته آینده موکول خواهد شد.

زنگنه خاطرنشان کرد: البته تغییرات مدیریتی انجام شده، حاصل برخی بررسی ها از دو هفته پیش بوده و انتصاب ها با آشنایی انجام شده است، همچنین از روز گذشته نیز طی جلساتی در خصوص این تغییرات، مشورت هایی انجام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها