أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۸۳۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲

جام کشکول:

 سومین برنامه از پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت بعد از ظهر دیروز در برج میلاد تهران و با حضور جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی، اصحاب رسانه و عده زیادی از دوستداران موسیقی برگزار شد. در این برنامه پنج هنرمند شناخته شده موسیقی پاپ به اجرای برنامه پرداخته و چند برنامه کوچک و بزرگ نیز فضای باز مجموعه میلاد برگزار شد.

در ادامه توجه مخاطبان ارجمند را به حواشی جالب روز گذشته جلب می کنیم:

* در شب آخر جشنواره موسیقی مقاومت مردم بیشتر ترجیح میدادند با اداوات نظامی عکس یادگاری بگیرند و توجه چندانی به کنسرت ها نداشتند.

* اجرای صادق آهنگران در فضای باز مجموعه برج میلاد بدون اعلم قبلی لغو شد.

* علیرضا پاشایی سپرست دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد، محمد گلریز دبیر پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، حمید قبادی مشاور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کویتی پور مداح نام آشنای کشور، محمد رضا فروتن، علیرضا غفاری، امیر تفرشی، میلاد نیکزاد، صدرالدین حسین خوانی، بهرنگ بهادر زاده و بهنام صفاریان نیز در سالن همایش های برج میلاد حاضر بودند.

* ایلیا منفرد خواننده پاپ کشورمان در جریان کنسرت خود به جانباز بودن پدرش اشاره کرد و گفت: پدر من در هشت سال دفاع مقدس تیر و ترکش های بسیاری خورد و من افتخار می کنم که فرزند یک جانباز هستم. وی در ادامه آهنگی که برای پدرش ساخته بود را برای حضار اجرا کرد.

* گروهی از نوازندگان شهرستانی با لباس های زیبای محلی به اجرای کنسرت پرداختند که مورد توجه مردم قرار گرفت.

* نارضایتی از اطلاع رسانی ضعیف مسئولان برگزاری گسترده تر شد. به طوری که برخی خواننده ها روی استیج اعتراف می کردند چون نمی دانستند این جشنواره دقیقا در مورد چه چیزی است، آهنگ مرتبط با دفاع مقدس آمده نکرده بودند و در نتیجه کارهای معمول و عاشقانه خودشان را اجرا کردند.

* کنسرت پنج خواننده پاپ با 80 دقیقه تاخیر آغاز شد.

* ارکستر نظامی دانشگاه علوم انتظامی و ارکستر نیروی دریایی آجا در فضای باز اجرا شد.

* مهدی یراحی خواننده دیگری بود که به روی صحنه آمد و تیتراژ پایانی سریال ماه عسل مربطو سال 90 را اجرا کرد. یراحی در صحبت هایی گفت: بسیار خوشحالم که به مناسبتی بزرگ در اینجا هستم و به یاد شهدا و جانبازان برای شما برنامه اجرا می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها