أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۸۵۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
از 16 تیم لیگ برتر 11 دروازه بان در هر 5بازی حضور داشتند و 4دروازه بان نیز در 4بازی به میدان رفته اند. تنها تیم فولاد از بین این تیم ها بوده که تا حدودی در انتخاب دروازه بان اول خود به مشکل برخورده است.
قانون آنلاین- با گذشت 5 هفته از آغاز لیگ برتر 21دروازه بان در ترکیب تیم های خود حضور پیدا کرده اند که ثبات نسبی را در این پست نشان می دهد. از 16 تیم لیگ برتر 11 دروازه بان در  هر 5بازی حضور داشتند و 4دروازه بان نیز در 4بازی به میدان رفته اند. تنها تیم فولاد از بین این تیم ها بوده که تا حدودی در انتخاب دروازه بان اول خود به مشکل برخورده است. تاکنون ارشادیوسفی سه بار و علی رضا سلیمی دوبار برای این تیم به میدان رفته اند و فرکی هنوز فرد اصلیش را پیدا نکرده است  .در داماش و راه آهن  نیز حبیب دهقانی و طالب لو در آخرین بازی های داماش و راه آهن  به میدان رفتند و شاید در هفته های بعد  حضور آن ها را  بیشتر ببینیم. هرچند حبیب دهقانی در بازی با استقلال اشتباهات زیادی را مرتکب شد و مورد اعتراض تماشاگران قرار گرفت. در تیم های ملوان و ذوب آهن  هم بعد هفته اول دو گلرخارجی  پاچنکو و کاسپاروف ترجیح داده شدند  و جای خود را در در درون دروازه رزرو کردند. از بین دروازه بانانی که هنوز به میدان نرفته اند شهاب گردان از سپاهان و مهدی ثابتی 38ساله از سایپا شاخص ترین  نفرات محسوب می شوند. به این لیست باید افرادی چون داود نوشی(تراکتورسازی)، مهدی اسلامی(گسترش فولاد)، رضا محمدی(پرسپولیس)،  شهرام مهربان(صبا)، صالح خلیل آزاد)سپاسی)و محمد رشید مظاهری(فولاد)نیز اشاره کرد که هنوز فرصت حضور پیدا نکرده اند.  در بین دروازه بانان  اصلی فعلی شاید نتوان پدیده ای را معرفی کرد ، اما محمد باقر صادقی از سایپا و دودروازه بان مازندرانی  راه آهن و صبا ، حامد فلاح زاده و مهرداد طهماسبی خود را در فوتبال ایران تثبیت کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها