أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۸۹۶۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
یک منبع آگاه از آغاز بازجویی از مردی خبر داد که صبح امروز بعد از مصرف ماده مخدر شیشه، اقدام به کشتن ۲ دختر بچه کرده است.
به گزارش 598، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس در تشریح آخرین جزئیات پرونده حادثه خونین در میدان شوش تهران گفت: متهم تنها ساعتی پس از وقوع حادثه بازداشت شده است.

وی افزود: این پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران و زیر نظر بازپرس رسولی تشکیل شده و در حال حاضر اقدامات اولیه آغاز شده است.

این منبع آگاه ادامه داد: متهم در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی (اداره مبارزه با قتل) قرار داده شده و بازجویی از وی برای مشخص شدن انگیزه و همچنین زوایای پنهان این حادثه در حال انجام است.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در مورد این جنایت هولناک گفت: صبح امروز در میدان شوش و در ساعت ۴:۴۰ دقیقه فردی ۴۵ ساله که به دلیل مصرف ماده روانگردان شیشه دچار جنون شده بود به منزل همسایه خود که صاحبخانه‌اش بوده حمله کرد و در این حالت جنون ۲ دختر بچه ۵ و ۸ ساله را به ضرب چاقو به قتل ‌رساند.

وی ادامه داد: این دو دختر بچه از ناحیه سر، سینه و پهلو به شدت دچار جراحت شده و قبل از رسیدن مأموران اورژانس فوت کردند.

عباسی گفت: همچنین یک زن ۶۳ ساله، یک پسر ۱۴ ساله و دو زن ۳۵ ساله نیز در این خانه توسط معتاد شیشه‌ای مضروب ‌شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: با شنیدن سر و صدای مضروبان، اهالی محله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند و ۴ دستگاه آمبولانس به محل اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: مأموران اورژانس سریعاً مضروبان را به بیمارستان سینا منتقل کردند اما برای دستگیری فرد معتاد با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل شد و مأموران پلیس با تیراندازی به پای این فرد معتاد، او را دستگیر کردند.

لينك دانلود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
۵۶
۴
خوب اینم از امنیت وقتی سرعت دست یابی به مواد مخدر کمتر از 5 دقیقه است و توسط پیک نیز سرو میشود باید منتظر این وقایع هم بود
وقتی که نهی از منکر باید کت ک بخورد در جلوی چشم نیروی انتظامی باید این وقایع را هم دید .
پاسخ
مهنار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
۴۰
۲
زماني كه اعتياد از جرم به بيماري تيديل شد شنيدن اين اتفاق دور از انتظار نيست
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
۱۲
۲
وقتی که نهی از منکر را فقط به بد حجابی محدود می کنید نتیجه همین می شود
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
۳
۱
وقتی اداره موادمخدرفقط مصرف کنندهارودستگیرمیکنه وسراغ فروشنده یامنبع اصلی نمیگرده بایدتوقع داشت که هرنوع موادبه راحتی تهیه باحداکسرسرعت دست مصرف کننده میرسه اول بایددنبال ریشه باشیم وقتی قطع شدبه دنبل بهبودی وسلامت جامعه باشیم.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴
۰
۲
این تو محله ما شد اونام همسایه هی تو کوچمونن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها