أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۹۰۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
نیکزاد:
وزیر سابق راه و شهرسازی با اشاره به این‌که کار خود را در وزارت وقت مسکن با شعار مجاهدت آغاز کرد، گفت: در ادغام شهربانی و ژاندرمری ۵ سال طول کشید تا هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی نیکزاد امروز در مراسم تودیع خود و معارفه عباس آخوندی، افزود: شهادت می‌دهم که تمام مدت فعالیتم احترام ویژه‌ای برای اقدامات گذشته وزاری سابق قائل بودم و با همکارانم با شیره جان کار را پیش بردیم.

وی با بیان این‌که بنا نبود گزارش کاری در مراسم تودیع و معارفه بدهم، تصریح کرد: با این حال گزارش مختصری را در این زمینه ارائه می‌دهم، در هشت سال اخیر 63 هزار و 251 کیلومتر انواع راه از جمله آزادراه، بزرگراه، راه‌آهن و راه روستایی ساخته شد. علاوه بر این اقدامات موثری در توسعه بنادر و ناوگان دریایی و افزایش ظرفیت کانتینری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این‌که تعداد ناوگان هوایی کشور از 124 فروند در سال 84 به 224 فروند در سال 92 رسیده است، بیان کرد: به‌طور هفتگی یکشنبه‌ها با بخش خصوصی صنعت هوایی برای حل مشکلات موجود و ارتقای سطح خدمات پروازی جلسه برگزار شد.

وزیر سابق راه و شهرسازی با بیان این‌که میزان ترانزیت کالا از 5.1 میلیون تن در سال 84 به 12 میلیون تن در حال حاضر افزایش یافته است، گفت:‌در هشت سال اخیر میزان تلفات ناشی از سوانح رانندگی از 27 هزار نفر کشته به 19 هزار نفر کاهش یافته است.

نیکزاد با بیان این‌که خوشبختانه سانحه هوایی و ریلی در دوران وزارتم نداشتم، افزود: با این حال از دو سانحه هوایی و یک سانحه جاده‌ای جان سالم به در بردم.

وی با قدرانی از لشکر انبوه‌سازان، تصریح کرد: در حمل‌ونقل در همه شقوق برای بخش خصوصی کم نگذاشتیم، به‌طوریکه به‌عنوان مثال هما را به تامین اجتماعی واگذار کردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها