أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۹۰۸۸
زمان انتشار: ۰۰:۲۴     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲

جام کشکول؛ صبح روز دوشنبه 28 مرداد ماه "حامد بهداد" بازیگر محبوب و مشهور ایران پیکر پدرش، محمود بهداد را با حضور جمعی از بازیگران سینما به سوی خانه ابدی تشییع کرد.
صبح روز دوشنبه منزل زنده‌ یاد "محمود بهداد" پذیرای برخی چهره‌های سینمایی بود که برای همدردی با حامد بهداد و خانواده این بازیگر سینما حضور پیدا کرده بودند.

 

 

خبرگزاری مهر نوشت: مهناز افشار، طناز طباطبایی، لیلا حاتمی، آروند دشت‌ آرای و باران کوثری از جمله هنرمندانی بودند که برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدر حامد بهداد بازیگر سینما حضور پیدا کردند. محمود بهداد شامگاه 26 مردادماه چشم از جهان فروبست.

 


مراسم یادبود زنده‌یاد محمود بهداد روز چهارشنبه 30 مردادماه ساعت 16:30 در مسجد بلال برگزار می‌شود.
بهداد در حال حاضر فیلم "فرزند چهارم" به کارگردانی وحید موساییان را روی پرده سینما دارد. شب گذشته نیز عده‌ای از اهالی سینما و فرهنگ برای عرض تسلیت و همدردی با حامد بهداد و خانواده‌اش در منزل وی حاضر شدند.

 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها