أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۹۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۲۵ تير ۱۳۹۰

رجانیوز: مسئولان دانشگاه خليج فارس بوشهر درحالي حكم اخراج موقت 12 دانشجوي اين دانشگاه را به بهانه برپايي تحصن غير قانوني صادر كردند كه يك تشكل غير قانوني در اين دانشگاه به راحتي  فعاليت هاي خود عليه نظام و باورهاي ملت مسلمان كشورمان را افزايش مي دهد.

به گزارش رجانیوز از بوشهر، اين تشكل غير قانوني كه با عنوان انجمن اسلامي فعاليت مي كند، گرايش‌هاي نزديكي با تشكل غير قانوني تحكيم وحدت طيف علامه داشته و ارتباط نزديك و صميمانه اي  با اصلاح طلبان استان بوشهر برقرار كرده است.

اعضاي اين تشکل كه سابقه برگزاري تحصن غير قانوني در حمايت از موسوي  در سال 88 را دارد با صراحت در نشریه و سایت فیلتر شده خود اعتقادات ملت ایران را به تمسخر گرفته و به مسئولین کشور توهین می کنند.

در ادامه به بخش هايي از توهين هاي اين تشكل كه در نشريه خود آورده اند اشاره مي شود:

نشریه این تشکل در حالی که دانشگاه در شور و حال عزاداری برای سید و سالار شهیدان بود با ارائه مقاله ای مطالب موهنی را پیرامون شعائر مذهبی و سینه زنی مطرح کرده و نوشت:«(عزاداری امام حسین) تحقیر است.»( مدارا شماره 46 مقاله کربلا انقلاب یا فاجعه)

 

تقابل بین ایرانیت و اسلامیت و متضاد دانستن آن بارها در این نشریه مطرح شده همچون:" واقعا وقتی یک ایرانی اصیل متوجه میشود که ایرانی 14 قرن پیش چه بود و چه هست چه طور می تواند ساکت بنشیند، چرا مردم را به بهانه معنویات گوشه نشین می کنند.»(مدارا شماره47)

فاشیستی و استالینیستی خواندن نظام جمهوری اسلامی(مدارا39) و معرفی خواننده زن لس آنجلسی به عنوان «چهره هفته». (مدارا52 ضمیمه فرهنگ وهنر)

 

تجلیل از بهروز وثوقی به همراه چاپ عکس وی در فیلمی قبل از انقلاب(مدارا63)

دادن نسبتهای کذب ودروغ به حضرت امام(ره) (مدارا59 مقاله سرمایه ای در حبس). در شماره  ی 50 نشریه ی انجمن اسلامی ، به نقل از سایت   فیلتر شده ی  میزان نیوز  !!!  متعلق به نهضت آزادی، در مقاله ای  تحت  عنوان سرمایه ای در حبس(مقصود ابراهیم یزدی  است) عنوان میشود که ابراهیم یزدی از حمایت کامل امام (ره) تا پایان عمر شریفشان برخوردار بوده است.

 

موارد فوق تنها چند نمونه  از مواردی است که در نشریه انجمن اسلامی مطرح شده است.

این انجمن به اصطلاح اسلامی همچنين هر هفته با بر گزاری جلسه «کتاب بحث» ارائه ی کتاب های اشخاصی چون سروش، کدیور، ملکیان، شبستری ، علی بازرگان می پردازد و این کتابها را تحت عنوان «کافه کتاب» هر هفته به طور گسترده فضای دانشگاه را مسموم میکند. از جمله این کتابها می توان به دیباچه ای بر جامعه شناسی سیاسی ایران( حسین بشیریه) ، جامعه شناسی نخبه کشی( علی رضا قلی)، سنت و سکولاریسم ( سروش، شبستری، ملکیان، کدیور)، آزادی در قرآن( عبدالعلی بازرگان)، شهریار (نیکلا ماکیاوللی) حق الناس (محسن کدیور) ،سیاست نامه خراسانی( محسن کدیور) ، حکومت دینی و حقوق انسان (منتظری) اشاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۰
۰
۰
باید بصورت رسمی به اطلاع رهبر یا دفتر ایشان برسد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۰
۰
هردم از این باغ بری میرسد دسته گلی (....) می رسد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها