أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۵۹۸۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
در حالی روزشمار برای انتخاب شهردار و رئیس شورای شهر تهران آغاز شده است که هم‌اکنون بین اصلا‌ح‌طبان اختلاف نظر و شکافی برای انتخاب فرد مورد نظر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، 12 شهریور شورای چهارم تهران فعالیت خود را با 31 نفر عضو  رسماً آغاز خواهد کرد.

در حالی شورای چهارم فعالیت خود را شروع خواهد کرد که در حال حاضر شاهد شکاف بین اعضاء اصلاح‌طلبان شورای چهارم برای انتخاب شهردار تهران و ریاست شورا هستیم.

در همین زمینه یک عضو اصولگرا شورای چهارم در گفتگو با خبرنگار فارس گفت که توافقات لازم برای ریاست مهدی چمران در شورای شهر شده و به احتمال زیاد چمران با حداقل 17 رای رئیس شورای شهر می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین توافق شده که محمد باقر قالیباف نیز شهردار تهران شود و تاکنون میزان آرای قطعی وی حداقل 19 رای است.

پرویز سروری دیگر عضو فعال از گروه اصولگرایان شورا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر گزینه‌هایی از سوی منتخبین مردم تهران در شورای چهارم برای مدیریت بر شهر تهران مورد نظر قرار دارند اظهارداشت: از جمله گزینه‌های مطرح می‌توان به محمد باقر قالیباف، محسن هاشمی و چند گزینه دیگر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای چهارم براساس برنامه‌ها و عملکرد افراد آنها را برای مدیریت شهری و همچنین ریاست شورا بر می‌گزینند که هم‌اکنون شانس محمد باقر قالیباف و مهدی چمران قابل توجه است.

سروری خاطرنشان کرد: عملکرد قالیباف و چمران در این چندساله مورد تائید دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب است ضمن اینکه منتخبین مردم تهران در شورای چهارم به این نتیجه رسیده‌اند که برای انتخاب شهردار و ریاست شورا سیاسی‌کاری نکنند.

منتخب مردم تهران در شورای چهارم گفت: ممکن است برخی از افراد و گزینه‌های مورد نظر برنامه‌های خوبی را ارائه کنند اما توانمندی اجرای آن را ندارند که این موضوع مورد توجه اعضای شورای چهارم قرار می‌گیرد.

در حالی شاهد اجماع بین اصلوگرایان شورای چهارم هستیم که این اجماع در بین اصلاح‌طلبان کم‌ رنگتر است به طوری که گزینه‌های زیادی در بین این اعضاء وجود دارد و هنوز به نتیجه‌ای برای انتخاب فرد مورد نظر نرسیده‌اند.

در همین راستا محمد حقانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به اینکه در جلسات گذشته منتخبین مردم تهران در شورای چهارم مباحث مختلفی مطرح شده است، اظهار داشت: این جلسات از نظر کیفی و کمی مورد قبول منتخبین مردم بوده و بنا داریم دو جلسه دیگر نیز با منتخبین مردم تهران برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در این هفته 6 گزینه مورد نظر از سوی اصلاح‌طلبان در شورا برنامه‌های خود را برای تصدی‌گری مدیریت شهر تهران به عنوان شهردار اعلام کنند.

حقانی خاطر نشان کرد: محسن هاشمی، صفدر حسینی، مصطفی سلیمی، مهرعلیزاده، اصغر نصیری و معصومه ابتکار 6 گزینه مورد نظر اصلاح‌طلبان شورای چهارم برای شهرداری تهران هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از اعضای شورای سوم اعتقاد دارند که سرنوشت شورای چهارم همانند شورای اول خواهد شد، گفت: به این حرف‌ها توجه نمی‌کنیم و مطلقا تکذیب می‌کنیم چرا که اعتقاد داریم افراد متخصصی در شورای چهارم حضور دارند.

به گزارش فارس در حالی به روز‌های سرنوشت ساز برای شهروندان تهرانی می‌رسیم که امیدواریم تمامی 31 نفر عضو شورای شهر تمرکزشان را برای انتخاب فردی مدیر، شجاع و کارآمد برای شهرداری تهران کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها