کد خبر: ۱۵۹۹۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی فارس ضمن تشریح جزئیات شهادت دو مامور پلیس در درگیری با قاتل فراری، از برگزاری مراسم خاکسپاری آنها در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه در زادگاهشان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش علا مرودشت شهرستان لامرد پس از آنکه مطلع شدند یک قاتل فراری در یکی از باغ‌های اطراف منطقه مخفی شده است، برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی مخفیگاه این قاتل فراری را محاصره و یکی از همدستان وی را دستگیر کردند و زمانی که قصد دستگیری شرور را داشتند متهم با استفاده از یک اسلحه کلاش که در اختیار داشت، به سمت ماموران تیراندازی کرد.

سجادیان ادامه داد: در این درگیری مسلحانه شرور و قاتل فراری به هلاکت رسیده و دو نفر از جان‌برکفان انتظامی استان فارس در راه دفاع و حراست از امنیت جان، مال، و ناموس مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: مراسم خاکسپاری پیکر پاک شهید والامقام ستوان‌دوم «مسلم صفری اشکوری» فردا صبح یکشنبه راس ساعت 8:30 از دارالرحمه شیراز به طرف زادگاهش شهرستان خفر و استواردوم «جواد شرفی» ساعت 9 صبح روز دوشنبه در زادگاهش شهرستان فسا از معراج شهدا در میدان شهدای این شهرستان، به طرف گلزار شهدا برگزار می‌شود.

سجادیان گفت: یک اسلحه کلاش به همراه چهار خشاب مربوطه و نیز یک کلت کمری به همراه شش فشنگ مربوطه و یک دوربین شکاری از قاتل فراری در محل درگیری، کشف و در این راستا فرد دیگری که در آن محل همراه قاتل فراری بود دستگیر شده است.

وی بیان کرد: قتل عمد در علا مرودشت لامرد با استفاده از سلاح کلاش، تیراندازی به قصد کشتن یکی از شهروندان، حمل سلاح غیرمجاز و اخلال در نظم عمومی، درگیری و تیراندازی به طرف ماموران و ... از سال 1370 تاکنون، از جمله جرائم این شرور بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها