يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۰۵۱۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
سرپرست وزارت آموزش و پرورش:
سرپرست وزارت آموزش و پرورش طول سال تحصیلی در دنیا بر اساس مطالعات تطبیقی را بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ روز و این دوره در کشور ایران را براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش ۲۰۰ روز اعلام کرد.

به گزارش 598 به نقل از تسنیم، علی‌اصغر فانی صبح امروز در نشست مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: یاد معلمان و دانش‌آموزان شهید، همان‌ها که نهال جمهوری اسلامی را آبیاری کردند و به برکت رشادت‌های آنها ما افتخار داریم امروز به عنوان خدمتگزاران جمهوری اسلامی در صحنه آموزش و پرورش حضور پیدا کنیم را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اولویت‌های سنواتی آموزش‌وپرورش و اخبار منتشره در رسانه‌ها، شهریور را ماه آمادگی برای بازگشایی مدارس دانست و افزود: باید تمام امکانات و منابع خود را جمع‌بندی کنیم و آماده بازگشایی مدارس شویم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، با فرض اینکه امسال 15 شهریور ماه، سال تحصیلی آغاز می‌شود، افزود: باید پرونده بازگشایی مدارس را تا این تاریخ ببندیم و در فرصت باقیمانده تا اول مهر به موارد جزئی تر بپردازیم تا اول مهر را به خوبی و با شکوه آغاز کنیم.

وی یادآور شد: تلاشمان تا پیش از اول مهر باید فراخواندن دانش آموزان در مدرسه به منظور ارائه برنامه هفتگی به آنها باشد تا روز اول مهر با برنامه آغاز شود و یک روز نیز از دست نرود.

فانی با تاکید بر نزدیک شدن هر چه بیشتر به نرم مصوب 200 روز طول دوره آموزشی در یک سال تحصیلی ، در جمع مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور به معرفی بابالو به عنوان مدیر کل جدید دفتر وزارتی و دکتر کفاش به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی پرداخت و از زحمات صبح خیز و فرهادی تقدیر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها