يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۱۰۸۳
زمان انتشار: ۲۳:۰۴     ۰۷ شهريور ۱۳۹۲
استان زنجان جزو مراکز امن و پاک در تعداد معتادان و انواع مواد مخدر محسوب می شود که این موضوع بیانگر پایبندی مردم به مبانی دینی و اعتقادی است.
 شبکه ایران نوشت:

استان زنجان جزو مراکز امن و پاک در تعداد معتادان و انواع مواد مخدر محسوب می شود که این موضوع بیانگر پایبندی مردم به مبانی دینی و اعتقادی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان مقابله و پیشگیری از گسترش مواد مخدر را جهاد اکبر عنوان نمود و گفت: پاکی استان زنجان به لحاظ مصرف مواد مخدر مدیون اخلاق حسنه و اسلامی مردم استان زنجان می باشد که همواره در تمامی مباحث اخلاقی و دینی در کشور شهره می باشند.

احمدی تعامل و همدلی مسئولان را در این خصوص قابل توجه دانست و افزود: برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی مواد مخدر در استان نگاه مطلوب مسئولان را جهت مقابله با مصرف مواد مخدر در استان را نشان میدهد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ابلاغی قانون ماده 16 لزوم ایجاد و جمع آوری معتادان پر خطر در مراکزی خاص به تمامی استان ها ابلاغ شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان پیشگیری از مصرف مواد مخدر را راه حل اساسی و کم هزینه مواد مخدر در کشور اعلام داشت و ادامه داد: باید با گسترش فرهنگ مقابله با شیوع مواد مخدر و ترویج ورزش در بستر جامعه با مواد مخدر بصورت جدی مقابله نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها