کد خبر: ۱۶۱۰۸۸
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۰۷ شهريور ۱۳۹۲
یک منبع آگاه در شورای چهارم با اشاره به اینکه شب گذشته دو کاندیدای دیگر اصلاح‌طلبان شورا چهارم برنامه‌های خود را برای شهرداری اعلام کردند، گفت: هم‌اکنون اختلاف‌نظر شدیدی بین اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران وجود دارد چرا که بین محسن هاشمی و محسن مهرعلیزاده رقابت شدیدی صورت گرفته است.
یک منبع آگاه در شورای چهارم با اشاره به اینکه در روزهای گذشته 6 کاندیدای مورد نظر اصلاح طلبان شورای چهارم برای شهرداری تهران برنامه‌های خود را اعلام کرده‌اند، اظهارداشت: این در حالیست که هم‌اکنون تعدادی از اصلاح‌طلبان بر روی محسن مهرعلیزاده و برخی بر روی محسن هاشمی برای شهرداری تهران تاکید دارند.
 
وی تصریح کرد: در حالی محسن هاشمی و محسن مهرعلیزاده از سوی اصلاح طلبان برای شهرداری تهران بعنوان کاندیدا اعلام شده‌اند که هنوز به نتیجه نهایی برای معرفی یک گزینه نرسیده‌اند.
 
این منبع آگاه گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اختلاف نظر شدید اصلاح طلبان برای اعلام گزینه نهایی، شرایط به نفع اصولگرایان شورای شهر پیش‌برود و آنها بتوانند با توجه به شرایط فعلی گزینه مدنظر برای شهرداری تهران اعلام کنند.
 
به گزارش فارس محسن هاشمی( مدیرعامل سابق متروی تهران) معصومه ابتکار(معاون رییس‌جمهور و رییس سابق سازمان محیط زیست کشور)اصغر نصیری( سابقه حضور 20 ساله در شهرداری تهران و شهردار مناطق 1، 2، 12، 18 و 4)مصطفی سلیمی( شهردار فعلی منطقه 21 تهران)سید صفدر حسینی(وزیر سابق اقتصاد و دارایی دولت اصلاحات و وزیر کار و امور اجتماعی)محسن مهرعلیزاده( رئیس سابق سازمان تربیت‌بدنی و استاندار سابق خراسان) از گزینه‌های اعضاء اصلاح طلب شورای چهارم برای شهرداری تهران هستند که در روز‌های گذشته برنامه‌هایشان برای شهرداری تهران اعلام کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها