يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۱۹۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
وبلاگ نقطه سرخط
هم‌اکنون جایگاه شهرداری تهران مثال بازی مار و پله شده و باید منتظر بود و دید قالیباف و هاشمی که گزینه‌های اصلی شهرداری هستند کدامیک به بهشت خواهند رسید.

به گزارش 598 به نقل از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ نقطه سرخط نوشت: بزودی کلیددار بهشت از سوی شورای شهر چهارم معرفی خواهد شد، اعضای شورای شهری که از همان ابتدای امر و از آغازین روزهای شروع به کار خود به رایزنی در خصوص شهردار آینده تهران پرداخته و گزینه‌هایی نظیر فتاح، کرباسچی، نجفی، محسن هاشمی، ابتکار، رستم قاسمی، نیکزاد، مهرعلیزاده و صفدر حسینی را در کنار قالیباف شهردار کنونی تهران مطرح کردند و رسانه‌ها نیز به انتشار اخباری در این خصوص پرداختند.

با نگاهی به عملکرد شهرداران دوره‌های اخیر به ویژه بعد از شورای اول که شهردار از طریق آراء شورای شهر انتخاب می‌شد می‌توان قالیـــباف و احمــدی نژاد را به عنوان شهرداران موفق و در عین حال مرتضی الویری و ملک مدنی را به عنوان شهردارانی که فروغ چندانی نداشته و شهر را در گیرودار درگیر‌ی‌های سیاسی دچار عقب ماندگی کردند، معرفی کرد.

شورای شهر اول که به دلیل اختلافات درونی منحل شد و در ادامه شورای دوم که زمینه ساز توسعه و پیشرفت تهران شد، شورای شهر سوم نیز تداوم بخش این مهم شده و پله‌های ترقی را در مسیر شهردار و مردم شهر قرار داده و با تدبیر و سیاست باعث پیشرفت و توسعه شهر تهران شد.

به راستی کدام شخص منصفی می‌تواند چشم بر پیشرفت‌های کلان شهر در دوره 10 سال اخیر پوشیده و از رؤیت و اذعان به آن امتناع ورزد؛ بنابراین امید است شورای شهر چهارم نیز همانند شورای دوم و سوم و با اتخاذ تصمیمی به دور از تعلقات سیاسی، فردی کارآمد و مناسب برای تهران بزرگ را که به براستی برای خود یک کشور است، انتخاب کنند.

هم اکنون جایگاه شهرداری تهران مثال بازی مار و پله شده و باید منتظر بود و دید قالیباف و هاشمی که گزینه اصلی شهرداری هستند کدامیک به بهشت خواهند رسید؛ از این دو قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به خانه مار بی‌تدبیری و اختلاف درون‌گروهی شده و از رسیدن به پاستور که حالا شده کاخ سعد آباد جا ماند، اما در این مقطع باید منتظر بود و دید آیا با نردبان تدبیر، اتحاد و روشن بینی اصولگرایان و اعضای مستقل و دلسوزان شورای شهر چهارم به بهشت خواهد رسید و همچنان تهران را به پیش خواهد راند یا بازهم دچار مار بی‌تدبیری و اختلافت درونی  خواهد شد؛ باید منتظر ماند و دید.

هاشمی نیز حمایت پدر و برخی گروه‌های اصلاح طلب حاضر در شورای شهر را به همراه دارد؛ باید منتظر ماند و دید کدامیک بر مسند شهرداری تهران تکیه می زنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها