يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۲۴۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
بار دوم از طریق سفارت و به صورت قانونی به سوریه اعزام شدم حالت اول در این اعزام شهادت است و مورد دوم اسارت است که در صورت تعویض با چند وهابی یک شیعه را آزاد می‌کنند. مورد سوم این است که برای آزادی هر شیعه پول می‌خواهند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس پنجمین مراسم اجتماع مدافعان حرم شب گذشته یکشنبه 10 شهریور همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان حضرتش و مدافعان حرم آل‌الله در هیئت‌الرضا(ع) واقع در میدان خراسان برگزار شد.

از نکات جالب برگزاری این مراسم حضور حمید علیمی مداح اهل بیت عصمت و طهارت بود که به تازگی از دفاع حرم حضرت زینب کبری(س) به کشور بازگشته است.

وی با اشاره به خاطراتش از حضور در سوریه گفت: ان‌شاء‌الله با نابودی دشمنان اهل بیت همه به سوریه برویم.

این مداح افزود: شایعه‌ها زیاد شده است که در این میان پیامک‌هایی می‌آید که محتوای آن از محاصره حرم شریفین حضرت رقیه و حضرت زینب خبر می‌دهد که توصیه من این است شما فقط قسمت دعای این پیامک را قبول کنید چون حرم حضرت زینب غیر قابل تصرف است چرا که در مرکز شهر قرار گرفته است.

علیمی ادامه داد: من دو روز در هفته به زیارت حرمین شریفین می‌رفتم و مابقی را در زینبیه بودم در زینبیه یک طرف مردم عادی زندگی می‌کنند در طرف دیگر اصلا زندگی در جریان نیست چون ساختار شهری زینبیه قدیمی است خانه‌ها کم است و افرادی که در آنجا می‌جنگند اکثرا شیعیان امیرالمؤمنین هستند.

این مداح اهل بیت تأکید کرد: خبرهایی که از محاصره حرم حضرت زینب می‌شنوید صحت ندارد چون آن‌ها اصلا هدفی ندارند که بخواهند به حرمین‌الشریفین جسارت کنند.

وی خطاب به جوانان حاضر در مجلس که می‌خواهند خود را برای دفاع از حرم زینب به سوریه برسانند گفت: رفقا فکر نکنید که به هر طریقی خودتان را به سوریه برسانید من اگر به سوریه رفتم در لبنان و خود سوریه آشنا داشتم که از طریق آنها از کشور خارج شدم و خودم را به سوریه رساندم. در این زمان مجاهدین خلق با تکفیری‌ها و سلفی‌ها همکاری می‌کنند طوری که به خاطر اینکه شیعه را نابود کنند هر کاری می‌کنند.

وی درباره نحوه اعزامش به سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب گفت: بار دوم از طریق سفارت و به صورت قانونی به سوریه اعزام شدم حالت اول در این اعزام شهادت است و مورد دوم اسارت است که در صورت تعویض با چند وهابی یک شیعه را آزاد می‌کنند. مورد سوم این است که برای آزادی هر شیعه پول می‌خواهند افرادی داشتیم که دو ماه بود که خودش را به سوریه رسانده بود ولی حیران و سرگردان بود خود سفارت هم نسبت به جان افرادی که اعزام می‌شوند حساس است چون مسئول جان شیعیان امیرالمؤمنین است.

علیمی ادامه داد: من به یاد دارم که کلیپ تصویری مدافعان حرم یک را شبکه الجزیره پخش می‌کرد که در این رابطه می‌خواهم بگویم که آنها حتی از سایه امثال شما هم می‌ترسند.

وی با اشاره به جنایات انجام شده در سوریه عنوان کرد: آنها با یک اشاره سر طفل چهار ماهه را می‌برند اینهایی که شما دیدید تنها نیمی از جنایات تکفیری‌ها است.

علیمی در پایان افزود: بچه سیدی در سوریه به من گفت که ناراحت چه هستی؟ من در پاسخ گفتم که ناراحت حرم آل‌الله هستم. آن سید به من گفت که ابوالفضل و علی اکبر برای ناموسشان سر خود را گذاشتند شما نگران چه هستید؟

گزارش فارس حاکی است در ادامه این مراسم حمید علیمی، عبدالرضا هلالی و روح‌الله بهمنی به مداحی و ذکر مصیبت مؤسس مکتب شیعه، امام صادق(ع) و حضرت ابا‌عبدالله الحسین پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها