يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۲۴۸۰
زمان انتشار: ۲۳:۰۰     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
آمار بدون شکست قلعه‌نویی مقابل دایی؛ قلعه‌نویی مقابل مایلی‌کهن هم هرگز شکست نخروده است
طلسم دایی مقابل قلعه‌نویی +شرح بازی‌ها

قانون آنلاین- در حالی علی دایی و امیر قلعه نویی اولین رقابت خود را در قالب داربی تهران برگزار می کنند که در رقابت های پیشین این دو مربی در قالب تیم های مختلف  امیر قلعه نویی هیچ گاه شکست نخورده است.
امیر قلعه نویی و علی دایی تا قبل از بازی این هفته با احتساب بازی جام حذفی تاکنون ده بار روبه روی هم ایستاده اند که از میان قلعه نویی 5بار به پیروزی دست یافته و 5 بار نیز دو طرف به تساوی رضایت داده اند.
اولین بار  در نیم فصل دوم  فصل هفتم و در زمانی که دایی هدایت سایپا  و قلعه نویی هدایت تیم مس را برعهده داشتند این دو روبه روی هم قرار گرفتند که مس کرمان با وجود آن که با گل جواد آشتیانی عقب افتاد با دو گل جلال امیدیان و کارلوس زالترون  دوبر یک پیروز شد.
در فصل 88-89  و بازهم در  نیم فصل دوم و هفته اخر دو تیم در تهران به تساوی یک بر یک دست یافتند که گل های این بازی را هادی  نوروزی برای پرسپولیس و مهدی کریمیان برای سپاهان  به ثمر رساندند.
در فصل 90-89 در یک دیدار عجیب تیم سپاهان موفق شد  چهار بر یک پرسپولیس را شکست  بدهد و بازهم تیاگو تیم دایی را جلو انداخت ،  اما  توره عقیلی، حیدری و عنایتی شکست سنگینی را به پرسپولیس تحمیل کردند. هرچند سپاهان در بازی برگشت در یک بازی سرد و کسل کننده مقابل پرسپولیس دایی صفر –صفر متوقف شد.
در فصل 91-90 که دایی هدایت راه آهن را برعهده داشت و قلعه نوعی همچنان هدایت سپاهان را برعهده داشت  دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند. جانواریو برای سپاهان و میر هانی هاشمی برای راه آهن گلزنی کردند. در بازی برگشت سپاهان با هت تریک برونو سزار موفق شد راه آهن را 3بر2 شکست دهد. حسین کاظمی و ایمان رزاقی راد گلزنان راه آهن در آن بازی بودند.
در فصل گذشته نیز  استقلال در بازی رفت دو بر صفر راه آهن را  شکست داد که برهانی و بائو گلزنان استقلال قلعه نویی بودند. در بازی برگشت نیز فرهاد مجیدی به محض آن که با رخصت گرفتن از دایی وارد زمین شد گل پیروزی را به ثمر رساند تا دایی در این بازی نیز مغلوب شود.
البته دایی در ضربات پنالتی جام حذفی فصل 90-89 توانست  تیم سپاهان را شکست دهد. دو تیم در طول 120 دقیقه به تساوی صفر بر صفر رسیده بودند. با این حساب هنوز در طول جریان بازی شاگردان دایی موفق نشده اند قلعه نویی را شکست دهند.
گفتنی است  دایی در دوران بازی نیز مقابل تیم استقلال با هدایت قلعه نویی نتوانست این تیم را شکست دهد و با پرسپولیس و صبا باتری در سه فصل سه پیروزی و سه تساوی به دست آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها