أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۶۲۵۹۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۳     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
وزیر نفت در صفحه‌ی فیسبوک خود در پاسخ به کسی که خطاب به او گفت «در اخبار فقط از دستاوردها تعریف می‌شود، شما گزارشی از میادین نفتی پارس جنوبی بدهید»، تصریح کرد: به زودی گزارشی از وضعیت این میدان های نفتی و پتروشیمی می‌دهم.
به گزارش انصاف نیوز، بعد از محمد جواد ظریف(وزیر خارجه) و اسحاق جهانگیری(معاون اول رییس جمهور) این بار نوبت به بیژن نامدار زنگنه رسید که به فیس بوک بپیوندد تا سومین دولت مرد حسن روحانی باشد که در شبکه‌ی اجتماعی با مردم سخن می‌گوید.
 
زنگنه اولین پست خود را با تشکر از همه کسانی که حمایت کردند از حضور وی به عنوان وزیر پیشنهادی آغاز کرده و بعد از رای اعتماد نیز با چند عکس از دیدارها و چند حکم صفحه خود را فعال کرده است، اما زنگنه این بار برای این که نشان دهد تمایل به ارتباط مقتابل با مردم دارد، در یادداشتی نوشته: نظر شما درباره‌ی فعالیت شرکت‌های بزرگ بین‌المللی، در صنعت نفت و گاز ایران چیست؟
 
با این اوصاف بعید نیست که هیات دولت هم زمانی در فیسبوک جلساتی برگزار کنند؛ هر چند تا کنون فیسبوک در ایران فیلتر است و ورود به آن با عبور از فیلتر از سوی برخی نهادها غیر قانونی ارزیابی می‌شود، لذا دولت‌مردان یا از اینترنت بدون فیلتر برخوردارند وگرنه از قاعده‌ی «جرم» بودن عبورشان از فیلتر مستثنا نیستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها