کد خبر: ۱۶۲۷۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
سخنگوی جبهه پایداری:
"امیرحسین قاضی‌زاده" سخنگوی "جبهه پایداری انقلاب اسلامی" در خصوص موضع این جبهه برای انتخاب شهردار تهران، گفت: جبهه پایداری در میان گزینه‌های موجود قالیباف را اصلح می‌داند.
امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی "جبهه پایداری انقلاب اسلامی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی مشرق، در خصوص موضع جبهه پایداری برای انتخاب شهردار تهران، گفت: در حال حاضر، جبهه پایداری بین آقای "محمدباقر قالیباف" و "محسن هاشمی" قطعاً از آقای قالیباف حمایت خواهدکرد.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه با بیان اینکه جبهه پایداری در موضوع ریاست شهرداری تهران از آقای قالیباف حمایت می‌کند، تأکید کرد: در حال حاضر جبهه پایداری در میان گزینه‌های موجود قالیباف را اصلح می‌داند.

پیرامون همین موضوع، زهره طبیب‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی مشرق، در خصوص موضع جبهه پایداری برای انتخاب شهردار تهران، اظهار داشت: گزینه‌های جبهه پایداری برای شهرداری تهران آقای فتاح و نیکزاد بودند که مطرح نشدند، ولی در حال حاضر جبهه پایداری بین آقای محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی قطعاً از آقای قالیباف حمایت خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: جبهه پایداری به هیچ عنوان مواضع محسن هاشمی را تأیید نمی‌کند و از لحاظ سیاسی موضع جدی نسبت به وی دارد و طبعاً بین آقایان قالیباف و محسن هاشمی از آقای قالیباف حمایت می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه با بیان اینکه قالیباف و محسن هاشمی قابل مقایسه با یکدیگر نیستند، تأکید کرد: ما معتقدیم آقای محسن هاشمی در عملکردی که در مترو تهران از خود نشان دادند، ضعف بسیار شدیدی در مقایسه با آقای قالیباف دارند و ما نمی‌توانیم توان اجرای آقای قالیباف را در شهرداری نادیده بگیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها