کد خبر: ۱۶۲۹۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
حضور "مهران مديري" در "پل چوبي" تنها بدليل ويژگي خاص او بود.
به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، برنامه سينماي "هفت" شب گذشته با حضور "مهدي كرم پور" كارگردان "پل چوبي" به گفتگو با آن اثر پرداخت.

"مهدي كرم پور" در خصوص تأخير در اكران فيلم سينمايي "پل چوبي" گفت: اين اثر از سر حوادث اجتماعي و سياسي اتفاق مي‌افتد و از فيلم "كازابلانكا" الهام گرفته شده است، "كازابلانكا"، بر باد رفته يك رومنس را تعريف مي‌كند و در يك بسته اجتماعي و سياسي اتفاق مي‌افتد ولي "پل چوبي" يك اثر سياسي نيست بلكه فيلم عاشقانه است.

وي افزود: از عشق و خانواده صحبت مي‌كند در دوراني كه نسل جديد خشن مي‌شد از عشق سخن گفتم چرا كه از عشق گفتن در وضعيت فعلي ما يك ضرورت است.

"كرم پور" ادامه داد: "پل چوبي" اسير سوء تفاهمات شد در اين اثر درباره آدمي صحبت مي‌شود كه سياسي نيست "پل چوبي" فيلم خانواده و عشق است ولي آن را ضد خانواده خواندند.

وي تصريح كرد: اگر به سينماگران اعتماد نكنند به چه كسي اين اعتماد را خواهند كرد فضاي تفاهم بايد بين ما اتفاق بيفتد.

وي بيان كرد: هنگام تماشاي فيلم در بين مردم حدود 85 درصد از مخاطبان از اثر رضايت داشتند.

"كرم پور" در خصوص بازي "افشار" در "پل چوبي" عنوان كرد: "افشار" جزء بازيگران فوق‌العاده است و تنها بازيگر خانمي است كه دو بار با هم همكاري داشتيم،‌ در زمان بازي "پل چوبي"،‌ "افشار" ستاره فيلم‌هاي تجاري بود و در اين اثر يك بازي متفاوت از خود به جاي گذاشت.

وي تصريح كرد: "افشار" بازيگر توانايي است و براي نقش خود تلاش زيادي انجام داد.

كارگردان "پل چوبي"  بيان كرد: به "بهرام رادان"، "مهناز افشار" از ابتدا براي بازي در اين اثر فكر كرده بوديم،‌ "آتيلا پسياني" هم بازيگر مورد علاقه‌ي من است و همچنين "فرهاد اصلاني" شانس بزرگ ما در اين فيلم بود.

وي در خصوص انتخاب "مهران مديري" در "پل چوبي" اظهار داشت: انتخاب مديري در اين اثر به اين جهت بود كه ما به دنبال يك بازيگر خوش تيپ بوديم كه در دهه 60 ستاره بوده و حال كه در سال 90 پا به سن گذاشته از آن استفاده كنيم كه "مديري" را به من معرفي كردند.

وي افزود: "مديري" خيلي راحت اين همكاري را پذيرفت و يك تجربه فوق‌العاده با هم داشتيم، همچنين او عادت به صبح زود بيدار شدن را نداشت ولي ما يك هفته او را 6 صبح از خواب بيدار كرديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها