أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۶۳۶۱۲
زمان انتشار: ۰۴:۰۰     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
اشتون:
کاترین اشتون با بیان این‌که اتحادیه اروپا آماده شنیدن پیشنهادات طرف ایرانی است، تاکید کرد که 5+1 پیشنهادات جدیدی برای تهران دارد.
رئيس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه نشست اقتصادی سران گروه 20 در سن‌پترزبورگ گفت که بسیار مهم است که مذاکرات گروه 5+1 بر سر برنامه هسته‌ای ایران آغاز شود.
وی افزود که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران بر توجه کشورش به از سرگیری رایزنی‌های بین‌المللی تاکید و اشاره کرده است که دیدار با این گروه (5+1) در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در این ماه در نیویورک انجام خواهد شد.
اشتون تاکید کرد که این دیدار به دلیل ابعاد سیاسی مهمش به ویژه در خصوص روابط آتی میان اتحادیه اروپا و ایران از یک سو و ایران و منطقه خلیج‌فارس از سوی دیگر، از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی گفت که اتحادیه اروپا آماده شنیدن پیشنهادات طرف ایرانی است. همچنین گروه 5+1 پیشنهادات جدیدی برای تهران دارد.
رئيس سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان این که در دیدار قریب‌الوقوع مسئولان اتحادیه اروپا و ایران در نیویورک مسئله سوریه نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود که دیدگاه‌های متفاوتی (در این باره) وجود دارد اما فکر نمی‌کنم که اختلافی بر سر استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه وجود داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها