يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۳۸۵
زمان انتشار: ۱۶:۴۳     ۰۳ مرداد ۱۳۹۰

به گزارش 598، وبلاگ  جلبک ستیز در تازه ترین پست خود نوشت:

این روزها سوریه حال و روز چندان خوشی ندارد و حامیان دولت بشار اسد در برابر عده ای اغتشاشگر ، ایستادگی کرده اند و برابر دسیسه های دولت های غاصب ایستاده اند.

عده ای به دولت جمهوری اسلامی خرده می گیرند که به چه دلیل اغتشاشات سوریه بازتاب خبری داده نمی شود.

 

بهترین پاسخ را در این رابطه مقام معظم رهبری داده اند و فرموده اند که : «موضع ما در مقابل این حرکت های مردمی معلوم است. هرجا حرکت اسلامی است، مردمی است و ضد امریکایی است. ما با این حرکات موافقیم و همراهیم. ولی یک حرکمتی به راه افتاده است با تحریک امریکایی ها. با تحریک صهیونیست ها. با آن حرکت همراهی نمی کنیم. ما با حرکات ضد صهیونیستی و ضد امریکایی همراهیم. آنجایی که خود امریکایی ها و صهیونیست ها وارد صحنه می شوند تا یک رژیمی را ساقط کنند و یک دولتی را براندازی کنند و یک کشوری را اشغال کنند، انجا ما نقطه مقابل حرکت امریکایی ها می ایستیم. »

شما در تظاهرات سوریه هیچ گاه شعار عدالت خواهی علوی نشنیده اید و آنها برای زنده نگه داشتن اسلام قیام نکرده اند؛ بلکه دقیقا برای براندازی نظام اسلامی قیام کرده اند. مهمترین گواه بر این ادعا حمایت بی چون و چرای دولت های غربی از اغتشاشات سوریه است. براستی تابحال از خود پرسیده اید چرا آمریکا و انگلیس و اسرائیل از اغتشاشات سوریه حمایت کرده اند اما در برابر اعتراضات یمن و اردن و مصر و ... ایستاده اند؟!!!

حمایت دولت های غربی از اغتشاشات سوریه تا ارسال سلاح نیز به این کشور پیش رفته است و آنها مطمئنا خواهان برکناری دولت بشار اسد هستند.

چه راهگشاست سخن پیر جماران، بنیاگزار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: " هر گاه دشمنان ایران اسلامی از شما تعریف کردند بدانید از خط اسلام خارج شدید و هرگاه دشمنان ایران اسلامی از شما بد گفتند بدانید که در خط اسلام هستید"

امروز بی شک امریکا و اسرائیل یکی از بزرگترین دشمنان ما در جهان هستند و هر جایی که اغتشاشی باشد و دست پنهان منحوس استکبار احساس شود، مطئنا جایی برای حمایت از آن ها باقی نخواهد ماند و نمی توان آن را بیداری مردم نامید و اغتشاش کوچکترین نامی است که می توان برای کثافتکاری های استکبار در منطقه برگزید.

از اخرین افتخارات اغتشاشگران در سوریه می توان به تکه تکه کردن بدن حامیان بشار اسد و ارسال اجساد مثله شده انها برای خانواده هایشان، اشاره کرد.

متن کامل خبر را در صدای امریکا را اینجا بخوانید

چنین فجایع کثیفی فقط از کسانی بر می آید که هیچ بویی از خدا و دین داری به مشام شان نرسیده است.

در پایان لازم به یادآوری است که اغتشاشات سوریه در راستای فتنه 88 در جمهوری اسلامی بود که امروز در چهارچوبی دیگر و با فرمتی متفاوت در سوریه در حال ایفای نقش می باشد.

برای نمونه شعار «نه ایران نه حزب الله» همان شعار «نه غزه نه لبنان» است که در فتنه 88 در ایران سر داده می شد.

اما حامیان اسلام و دین خدا در سراسر دنیا بدانند که پیروزی با آنان است. این وعده الهی است و وعده خدا بی شک تحقق می پذیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
این آقای هاشمی رفسنجانی نبود که از همین اغتشاشات فتنه گران سوریه حمایت کرد؟ همون طور که از اغتشاشات فتنه88 ایران حمایت کرد. متاسفانه هاشمی خودش را نه تنها برتر از مقام معظم رهبری می بینه، فکر کنم خودش را برتر از خدا هم ببینه.

من موندم چرا وقتی هاشمی رفسنجانی از اغتشاشات سوریه حمایت کرد، دقیقا بر خلاف نظرات مقام معظم رهبری جبهه گرفت، چرا هیچ کس از این جریان انحرافی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام شکل گرفته چیزی نگفت؟ این جریان انحرافی تر، به نظرتون مهم تر از جریان انحرافی دولت نیست؟
آقایون فقط زورشون به دولت میرسه، متاسفانه هیچ کس حتی جرات این را نداره که چیزی به این جریان انحرافی تر هاشمی بگه

درود بر مقام معظم رهبری
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها