يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۳۹۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
پرسپولیسی‌ها هنوز به درخواست وزیر ورزش عراق برای حضور در تورنمنت بصره پاسخ نداده‌اند.
وزیر ورزش عراق چندی پیش با ارسال نامه‌ای به سرپرست وزارت ورزش و جوانان ایران از تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در تورنمنت چهار جانبه‌ای که در اواخر ماه سپتامبر در بصره و با حضور تیم‌های الزورای عراق، پرسپولیس ایران و تیم‌هایی از کویت و لبنان برگزار می‌شود، دعوت کرده است.

 

این نامه در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت اما هنوز پاسخی از سوی باشگاه به عراقی ها اعلام نشده است.

 

علی دایی منتظر اعلام برنامه مسابقات لیگ است تا معلوم شود در زمانی که به عراق دعوت شده اند، می توانند به این سفر بروند یا خیر.

 

قرار است در جریان این رقابت ها، ورزشگاه باشگاه الزورا عراق افتتاح شود.

نامه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها