کد خبر: ۱۶۴۷۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
در جلسه هفته گذشته خاتمی و خزعلی مطرح شد:
مهدی خزعلی که سال گذشته با تاسیس سرای قلم به نام فعالیت های هنری و فرهنگی پاتوق جدیدی برای عناصر فعال در فتنه 88 و مجرمان سیاسی ایجاد نموده بود بعد از آزادی از زندان در 19 شهریور ماه سال جاری در دیدار با سید محمد خاتمی رایزنی هایی را در خصوص فعالیت های سیاسی آتی گروه مذکور داشته است. یکی از مهمترین مباحثی که در این جلسه مطرح گردیده است بررسی وضعیت رسانه ای کشور و برنامه ریزی برای توسعه فضای رسانه‌ای اصلاحات و باقی مانده های فتنه 88 بود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پس از بازداشت مهدی خزعلی در آبان ماه سال گذشته به جرم تلاش برای ایجاد آشوب و بی نظمی در راهپیمایی 13 آبان به همراه جمعی از همراهان و همکاران وی در مجموعه ای به نام سرای قلم، وی در روزهای گذشته آزاد گشته و با توجه به فراهم بودن زمینه فعالیت سیاسی برای این طیف در کشور مهدی خزعلی فعالیت های قبلی خود را از سر گرفته است.

مهدی خزعلی که در سال گذشته با تاسیس سرای قلم به نام فعالیت های هنری و فرهنگی پاتوق جدیدی برای عناصر فعال در فتنه 88 و مجرمان سیاسی ایجاد نموده بود بعد از آزادی از زندان در 19 شهریور ماه سال جاری در دیدار با سید محمد خاتمی رایزنی هایی را در خصوص فعالیت های سیاسی آتی گروه مذکور داشته است.



یکی از مهمترین مباحثی که در این جلسه مطرح گردیده است بررسی وضعیت رسانه ای کشور و برنامه ریزی برای توسعه فضای رسانه ای جریان اصلاحات و باقی مانده های فتنه 88 بود که بر این اساس مقرر گردیده که رسانه های مختلفی در حوزه های مطبوعات، سایت های خبری و تلویزیون اینترنتی راه اندازی گردد.



در این جلسه خزعلی با ارائه گزارشی از وضعیت رسانه های کشور وضعیت نابسامان رسانه های کشور را ناشی از ورود و سرمایه گذاری کلان محافل خاص(سپاه و بسیج) برای راه اندازی رسانه های وابسته اعلام می نماید و این رسانه ها را به تحریف حقیقت و تقدیس خشونت متهم می نماید.

همچنین در هفته گذشته اولین جلسه سرای قلم پس از بازگشایی با حضور مهدی خزعلی و جمعی از فعالان رسانه ای جریان اصلاحات و نیز برخی از بازیگران سینما و تئاتر کشور برگزار گردید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۴
۸
ببخشید این زندان( هتل اوین) چه تأثیری بر این فتنه گران داشته؟!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها