کد خبر: ۱۶۵۳۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
پنج شنبه 6مرداد ماه اولین همایش جبهه مقاومت و پایداری با سخنرانی آیت الله مصباح آغاز شد و با صدور بیانیه ای رسما اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، اما نکته جالب آنکه برگزاری این همایش با سانسور شدید رسانه ها و سایت های مختلف روبه رو شد.

خبرگزاری ایلنا وابسته به خانه کارگر و اصلاح طلبان اخبار و سخنرانی این همایش را سانسور کرد.

سایتهای وابسته به شهردار تهران آقای قالیباف مانند فردا و شفاف نیز سکوت محض خبری در این خصوص پیش گرفتند.

از سوی دیگر سایت منتسب به رئیس مجلس یعنی خبرآنلاین که کوچکترین رویدادهای سیاسی را پوشش می دهد همایش بزرگ جبهه پایداری را سانسور کامل کرده است.

سایتهای خبری تابناک و آفتاب به ترتیب وابسته به "محسن رضایی" و "حسن روحانی" از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام هم به سانسور و یا پوشش حداقلی در خصوص اولین همایش جبهه پایداری دست زده اند.

از طرف دیگر خبرگزاری ایرنا که این روزها تحت مدیریت آقای جوانفکر اداره می شود به پوشش حداقلی از این همایش پرداخت و نیز سایت شبکه ایران که متعلق و همسو با خبرگزاری ایرنا و روزنامه ایران است به سانسور اخبار نشست جبهه پایداری دست زد.

رسانه های معاند نظام از جمله بی بی سی فارسی صدای آمریکا دویچله آلمان و نیز رادیو فردا در اقدامی مشابه هیچ گونه خبری در خصوص برگزاری این همایش منتشر نکردند.

این در حالی است که رسانه های مخالف نظام مطالبی حداقلی مانند تعطیل شدن پنج شنبه ها را در صدر اخبار خود قرار داده اند.

گفتنی است بسیاری از کارشناسان سیاسی معتقدند که سانسور تنها راهکار برای مقابله با جبهه پایداری است که نظرش بازگشت به گفتمان 3 تیر 84است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
خوبه شما این خبر را زدید. خوب کاملا مشخص هست که جریان های انحرافی تر خبری را از این موضوع نمی گویند.
جریان انحرافی تر مجلس که ... آن را به عهده دارد، برای حمایت اصلاح طلبان از خودش برای انتخابات ریاست جمهوری نباید این خبر را منتشر می کرد
جریان انحرافی تر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم که کاملا مشخص است. در ظاهر محسن رضائی، ولی به رهبری هاشمی رفسنجانی نباید هم این خبر را منتشر کند..

جریان انحرافی تر در شهرداری هم، همسو با دیگر فتنه گران از جمله علی لاریجانی

بالاخره موقع انتخابات هست و این آقایان هم که از همین الان واسه انتخابات ریاست جهوری استارت زدند، بالاخره باید کاری کنند که هر دو گروه از دستشون راضی باشه یا نه

درود بر مقام معظم رهبری
درود بر احمدی نژاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها