أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۶۵۶۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
به نظر می رسد مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران پس از تهران دومین شهری است که شهرداری و شهردار آن می تواند در سطح کشور وزن بالایی را نسبت به سایر شهرها از لحاظ سیاسی و اجرایی بدست آورد. اکثریت اعضا شورای شهر مشهد معتقدند که تنها یک چهره ملی می تواند با مذاکرات خود در سطح کشور از حق شهر مشهد دفاع کرده و بودجه ای مناسب را برای تامین مخارج این شهر اخذ کند
به طور کلی عده ای در شورای شهر مشهد به دنبال چهره های بومی شهر بودند و آنها اعتقاد داشتند که باید شهردار مشهد بومی باشد تا با آشنایی با مشکلات بتواند در جهت رفع نواقص کاری قدم بردارد. این افراد از نام هایی چون مهدی برادران (معاون شهردار قبلی) به عنوان گزینه بومی نام بردند.


به گزارش خبرنگار بولتن نیوز از مشهد مقدس، پس از آنکه اعضای شورای شهر مشهد انتخاب گردیدند، گمانه زنی های بسیاری برای تعیین انتخاب شهردار جدید مشهد صورت گرفت . به طور کلی عده ای در شورای شهر مشهد به دنبال چهره های بومی شهر بودند و آنها اعتقاد داشتند که باید شهردار مشهد بومی باشد تا با آشنایی با مشکلات بتواند در جهت رفع نواقص کاری قدم بردارد. این افراد از نام هایی چون مهدی برادران (معاون شهردار قبلی) به عنوان گزینه بومی نام بردند ولی ظاهرا اکثریت اعضای شورای شهر مشهد به دنبال یک گزینه ملی و شناخته شده در سطح کشور بودند. از این رو نام هایی چون نیکزاد (وزیر اسبق مسکن، راه و شهر سازی) سعید جلیلی، محمود احمدی نژاد و محمد سعیدی کیا مطرح گردیدند.

شنیده های خبرنگار بولتن نیوز حاکی از آن است که مهندس سعید کیا بامداد فردا(دوشنبه) وارد مشهد می شود و قرار است فردا اعضای شورای شهر نشستی با آقای سعیدی کیا جهت تفاهم های نهایی برگزار کنند. گفتنی است درخواست ها برای تصدی این پست توسط آقای سعیدی کیا در سطح شهر مشهد بالا بوده است و آقای سعید کیا نیز خدمت به مردم مشهد را بسیار دلنشین توصیف کرده اند و در صورت آنکه شرایط فراهم گردد، شهردار آینده مشهد خواهند شد.

به نظر می رسد مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران پس از تهران دومین شهری است که شهرداری و شهردار آن می تواند در سطح کشور وزن بالایی را نسبت به سایر شهرها از لحاظ سیاسی و اجرایی  بدست آورد. اکثریت اعضا شورای شهر مشهد معتقدند که تنها یک چهره ملی می تواند با مذاکرات خود در سطح کشور از حق شهر مشهد دفاع کرده و بودجه ای مناسب را برای تامین مخارج این شهر اخذ کند. شهری که به علاوه مخارج شهروندان خود باید مخارج ارائه خدمت به میلیون ها زائر را نیز در سال بپردازد.

در  همین زمینه و بر اساس شنیده های خبرنگار بولتن نیوز از مشهد به نظر می رسد به احتمال بسیار بالا مهندس سعیدی کیا که سابقه وزارت در دولت آقایان هاشمی و احمدی نژاد را در کارنامه دارد، هرچه زودتر به عنوان شهردار مشهد معرفی گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها