أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۶۵۶۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
اگرچه همواره در اخبار و مقالات رسانه ها و سایت های ضدانقلاب صحبت از سلول های انفرادی و عدم دسترسی به ساده ترین ابزار مورد نیاز برای زندانیان امنیتی است اما آنچنان که مشاهده می کنیم نه تنها آنها (زندانیان امنیتی) از ابزار مورد اشاره محروم نیستند بلکه در اغلب موارد حتی اقداماتی انجام می دهند که فراتر از اصول تعریف شده برای زندان و زندانی است.
 
 
به گزارش ماهستیم، پس از ارسال نامه ای توسط عیسی سحرخیز به باراک اوباما برخی از چهره های ضدانقلاب از اقدام او تعجب کرده و در نوشتارهای گوناگون آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند تا در نهایت چنین عنوان کنند که اقدام عیسی سحیرخیز یک اقدام منفی برای سایر زندانیان امنیتی بوده است!
 
 
به عنوان مثال در مطلبی که امروز در سایت گویا نیوز منتشر شده است، یکی از اهالی ضدانقلاب خطاب به عیسی سحرخیز نکاتی را یادآور می شود که بیشتر از آنچه که نشان از تعجب وی باشد بیان کننده نوعی خشم و کینه از اقدام عیسی سحرخیز است!
 
 
وی با اشاره به اینکه اصولا نوشتن اینگونه نامه ها هیچ نتیجه ای به دنبال ندارد خطاب به عیسی سحرخیز می نویسد که بهتر است به جای نامه نگاری به باراک اوباما، نامه ای به مسئولان ج.ا.ا ارسال کنی و از آنان بخواهی تا مسئله نیروگاه اتمی و بمب اتمی را فراموش کنند!
 
 
به باور نویسنده، عصبانیت نگارنده از عیسی سحرخیز از آنجا ناشی که او به انرژی صلح آمیز هسته ای اعتقاد داشته و آنچنان که دیگر کشورها حق برخورداری از آن (انرژی هسته ای) را برای خود محترم می شمارند ما نیز به عنوان ملت ایران حق بهره برداری از آن را داریم.
 
 
موضوع دیگری که عیسی سحرخیز در نامه خود به باراک اوباما اشاره کرده است، بحث تحریم داروهای خاص است، اما اینجا نیز نگارنده مقصر اصلی در کمبود داروها و ... را دولت خطاب می کند و از عیسی سحرخیز می خواهد که برای تحریم داروها نیز به جای اعتراض به باراک اوباما نامه ای به مسئولان داخلی نگارش کند.
 
 
این در حالی است که شبکه راشاتودی در خبری به تاثیر تحریم ها در جمهوری اسلامی ایران و پرداخت و گفت: تحریم هایی که غرب ضد ایران به دلیل برنامه های هسته ای این کشور اعمال کرده است موجب درگیر شدن هزاران ایرانی شده است ولی آن ها همچنان برای دستیابی به حق خود در برابر این فشارها ایستادگی می کنند
 
 
نکته جالب توجه در این نامه نگاری ها، مشاهده نوعی گفتمان همراه با نظام ج.ا.ا از سوی عیسی سحرخیز است، باورمندی به حق برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای و لزوم رفع تحریم های غیرانسانی از مباحثی است که عیسی سحرخیز از آن صحبت به میان می آورد؛ در سوی دیگر تلاش و تاکید بر این است که نباید یک زندانی امنیتی با نظام ج.ا.ا حتی در ابتدایی ترین مسائل همراه ج.ا.ا شود چرا که سبب می شود تا دیگران [ضدانقلاب] اینگونه استنباط کنند که ممکن ج.ا.ا راست بگوید!
 
 
به عنوان مثال می توان به طرح «تقلب در انتخابات 88» اشاره کرد که از سوی بازندگان تنها در واژه «تقلب» تعریف می شد. اما اظهارات «مصطفی تاجزاده» که از حامیان موسوی و کروبی و از تئورسین های اصلاحات بود پشت پرده این طرح را افشا کرد. عناصر ضدانقلاب که تا دیروز بر حمایت از مصطفی تاجزاده تاکید می ورزیدند با انتشار فیلم او در زندان دست از حمایت او بر کشیدند و او را تنها گذاشتند!/تمام
 
 
اعتراف مصظفی تاجزاده در زندان

 

«من اینجام راحتم، من مشکلی ندارم، به والله قسم الآن از وقتی بیرون بودم راضیترم، اصلاً قابل قیاس نیست، میگم آقا ما قرار بوده تعامل بکنیم برای این که اصلاح طلبا بیان تو صحنه باشن، کلی تعامل داره میشه که بهزاد نبوی بیاد تو زندان یا نیاد تو زندان، من حاضرم اعلام بکنم که تقلب نشده، به حضرت عباس تا آخر باهاتون مییام. حاضرم براتون بنویسم که تا آخر زندانم رو هم میکشم؛یه وقت مال نتیجه انتخاباته که باید بره شورای نگهبان. ما که تمکین کردیم.»/تمام
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها