يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۵۸۴۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
نامادری سنگدل که دختر هشت ساله شوهرش را در خانه‌اش در شهریار شکنجه داده و دست و پای او را می‌سوزاند، از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش جام جم، هفته گذشته مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران، از همسر خود به اتهام کودک آزاری شکایت کرد.

شاکی که راننده کامیون بود، گفت: چندی پیش در پی اختلاف با همسرم، از او جدا شدم و با گرفتن حضانت دخترم که هشت سال دارد، با هم زندگی می کردیم تا این که پس از مدتی با زنی که از شوهرش جدا شده و صاحب چند فرزند بود، از دواج کردم.

وی اضافه کرد: پس از ازدواجمان، فرزندان همسرم با پدرشان ماندند و هر از گاهی برای دیدن مادرشان به خانه مان می آمدند. از مدتی پیش با مشاهده آثار کبودی و سوختگی روی بدن دخترم، علت را جویا شدم اما او پاسخ درستی نمی داد و می گفت هنگام بازی با بچه ها به زمین خورده و زخمی شده یا این که هنگام کمک کردن به نامادری اش برای پخت غذا سوخته است.

شکایت از نامادری به اتهام کودک آزاری

شاکی یادآور شد: به حرف های دخترم مشکوک شده و موضوع را از همسرم پرسیدم اما او ادعا کرد دخترم را کتک نزده است تا این که چند روز پیش برای کار به شهرستان رفتم و وقتی باز گشتم، متوجه آثارسوختگی های جدیدی روی دست و بدن دختر کوچولویم شدم. وقتی این بار علت را جویا شدم، با گریه گفت نامادری اش او را کتک زده و سوزانده است و از من خواست او را برای همیشه از آن خانه ببرم. از همسرم بابت کودک آزاری شکایت دارم.

با تشکیل پرونده ای در این رابطه، تحقیقات در این باره آغاز شد و در ادامه با هماهنگی قضایی کارشناسان اداره اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی، همراه ماموران به خانه شاکی رفته و دختر هشت ساله را به بهزیستی انتقال دادند.

دختر خردسال بار ها شکنجه شده بود

کارشناسان اورژانس اجتماعی در بررسی وضع کودک اعلام کردند به بهداشت او رسیدگی نشده و وجود آثار سوختگی و زخم در بدن و دست و پای این دختر خردسال نشان می دهد او مدت هاست مورد کودک آزاری قرار گرفته است.

در ادامه با گزارش این نتایج به بازپرس پرونده، دستور دستگیری نامادری صادر و وی به پلیس آگاهی منتقل شد.

کودک از آزار های نامادری گفت

ابتدا در تحقیق از دختر خردسال معلوم شد نامادری اش در غیاب پدرش او را کتک می زده و بدنش را می سوزانده و به مسائل بهداشت و تغذیه اش رسیدگی نمی کرده و تهدید می کرده اگر ماجرای آزار های او را برای پدرش تعریف کند، دوباره بدنش را می سوزاند.

در ادامه مشخص شد این کودک آن قدر از نامادری اش و مواجهه با او وحشت دارد که حاضر به باز گشت به خانه اش نیست.

اعتراف متهم

در ادامه نامادری سنگدل نیز در مواجهه حضوری با دختر خردسال، بناچار به کودک آزاری اعتراف و عنوان کرد علاقه ای به دخترک نداشته و می خواسته به جای نگهداری از او، از فرزندان خودش مراقبت کند بنابراین وقتی دختر خردسال شیطنت می کرده و به حرف هایش گوش نمی داده، او را کتک می زده و دست و پایش را می سوزانده و اکنون از رفتار هایش شرمگین است.

بنا بر این گزارش، برای این نامادری سنگدل، از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران قرارقانونی صادر شد.

تحقیقات پلیس برای رازگشایی از دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد و اگر مشخص شود پدر کودک نیز با نامادری همدست بوده است، با او نیز برخورد قانونی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها