يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۵۹۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای تخلیه اسباب و اثاثیه شخصی خانم مسئول از یکی از خانه‌های کاخ سعدآباد مهلت ۲۰ روزه دادند.

به گزارش فارس، در پی انتشار خبر «اسباب‌کشی خانم‌ مسئول برای زندگی در کاخ!» یکی از مسئولان فعلی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به خبرنگار فارس گفت: این موضوع مربوط به معاون سابق سازمان میراث فرهنگی است که با موافقت رئیس وقت این سازمان، به خانه ای در سعدآباد نقل مکان کرده است اما بعد از تغییر رئیس سازمان میراث فرهنگی، این موضوع، مورد پیگیری قرار گرفت و به این خانم اعلام شده است که باید این خانه را تخلیه کند.

وی افزود: در حال حاضر حدود 20 روزی به وی زمان داده ایم تا اسباب و اثاثیه خود را از این خانه ببرد.

برخی منابع دیگر نیز می گویند برای اینکه این خانه در کاخ سعدآباد تهران، برای زندگی آماده شود رقمی حدود 200 میلیون تومان، هزینه شده و امکانات داخلی این خانه کاملاً به روز، تجهیز شده است.

خانم «الف - م»، معاون سابق میراث فرهنگی کشور درباره اقامت خود در خانه سعدآباد گفته است: این مکان یکی از خانه های سازمانی متعلق به نگهبانان بوده و با توجه به اینکه من از استان قزوین به سازمان میراث فرهنگی آمده ام شرط داشتن مسکن گذاشتم و مسئولان وقت نیز تعهدشان را هنگام انتقال معاونت فرهنگی به شیراز اجرا کردند اما زمانیکه این خانه ها تخلیه شد و به تهران برگشتیم گفتم شما قبول کرده بودید که خانه ای به من بدهید اما این کار انجام نشد در این میان از آقای ملک زاده خواستم ساختمانی را به من بدهد که از آن به عنوان انبار وسایل استفاده کنم.

وی تصریح می کند که « آیا خیلی زیاد است که یک کارمند میراث فرهنگی بخواهد در خانه ای که قابل سکونت نیست اسباب خود را برای مدتی در آنجا بگذارد؟ از زمانی که حکم معاونت میراث فرهنگی را تحول داده ام به شهرستان رفتم و یکی دو بار به این خانه سر زدم که ببینم آیا اسبابم سر جایش هست یا نه.»

این معاون سابق سازمان میراث فرهنگی در دوران ریاست محمد شریف ملک زاده می افزاید: آقای نجفی وقتی از این موضوع مطلع شد گفت که بهتر است خانه را تخلیه کنی من هم گفتم چشم. یک زمانی به دستور رئیس میراث فرهنگی وسایلم را در این خانه گذاشتم و بار دیگر به دستور رئیس سازمان میراث فرهنگی این وسایل را بر می دارم این در حالی بود که به عنوان معاون میراث فرهنگی می توانستم ودیعه مسکن بگیرم اما این کار را نکردم و گفتم این ودیعه را صرف مرمت خانه های تاریخی کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها