أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۶۶۲۳۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
پس از تغییر مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، رئیس مرکز تحقیقات و معاون شهرسازی و معماری نوبت به سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت امور مسکن و ساختمان رسید.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، در حال حاضر گمانه‌ زنی‌ها در رابطه با دو معاون وزیر راه و شهرسازی حاکی از آن است که مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و معاون امور مسکن و ساختمان در روزهای آینده تغییر می‌کنند.

به احتمال زیاد امروز تکلیف رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه هیات دولت مشخص می‌شود. سیدمحمد پژمان گزینه نهایی مدیرعاملی سازمان ملی زمین و مسکن از سال ۸۶ تا اوایل شهریور امسال شهردار مشهد بوده است. البته این احتمال نیز وجود دارد که پژمان از دست آخوندی حکم معاونت امور مسکن و ساختمان را دریافت کند. گمانه دیگری نیز در این زمینه مطرح است و آن این‌که وزیر راه و شهرسازی در نظر دارد معاونت اقتصادی مسکن و شهرسازی را احیاء کند، در این صورت از پژمان به‌عنوان یکی از گزینه‌های مطرح برای این پست نام برده می‌شود.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان خراسان، شهردار منطقه ثامن و معاونت فنی و عمران استانداری خراسان رضوی در کارنامه کاری پژمان به چشم می‌خورد. وی دارای کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی ‌است.

احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل کنونی سازمان ملی زمین و مسکن نیز بهمن ۸۶ با پیشنهاد وزارت وقت مسکن و شهرسازی و تصویب هیات وزیران برای مدت سه سال به عنوان رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن انتخاب شد. با ورود علی نیکزاد به وزارت مسکن و شهرسازی مهرآبادی برای سه سال دیگر یعنی تا سال ۹۲ در سمت خود ابقاء شد.

همچنین در حال حاضر ابوالفضل صومعلو، معاون وزیر در امور مسکن و ساختمان است که البته در آستانه بازنشستگی قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها