أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۶۶۳۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
شورای استفتاء بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره، برای پاسخگویی به سؤال‌های شرعی زائران حرم نبوی تشکیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام حسین محمدی و حجت‌الاسلام  مصطفی جعفر پیشه هم اکنون از اعضای شورای استفتاء بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در موسم حج تمتع 1434 هجری قمری هستند.
 
بر اساس این گزارش، واحد خواهران بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره نیز ضمن ارائه خدمات آموزشی و دینی و تبلیغی به خواهران زائر، پاسخگوی مسایل فقهی آنها بخصوص در حوزه‌های تخصصی هستند.
 
طبق این گزارش، زائران حرم نبوی این امکان را دارند که به طور روزانه از ساعت 8 الی 12 و همچنین از ساعت 16 تا 18 با مراجعه به شورای استفتائات بعثه مقام معظم رهبری سوال‌های شرعی خود را مطرح کنند.
 
همچنین زائران خانم نیز برای طرح سؤال‌های شرعی ویژه خود می‌توانند روزانه در همان ساعت‌ها به واحد خواهران معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری مراجعه کنند.
 
شورای استفتاء بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره و همچنین واحد خواهران معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در طبقه اول محل استقرار بعثه واقع در اقامتگاه قصرالدخیل مستقر هستند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها