أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۶۶۳۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
تصويربرداري سريال «آواي باران» در كشور تركيه پيگيري ميشود.

به گزارش «باني فيلم»، مجموعه تلويزيوني ملودرام «آواي باران» به كارگرداني حسين سهيلي زاده و تهيه كنندگي محمد هاشمي اصل دوم شهريور امسال در لوكيشن كارخانه ارج در حوالي جاده مخصوص كرج كليد خورد و گروه توليد از روز گذشته راهي استانبول شدند تا ضبط تصاوير را در تركيه پيگيري كنند. گويا تنها تعدادي از بازيگران مرد سريال در تركيه جلوي دوربين خواهند رفت و تصويربرداري حدود يك ماه در اين كشور انجام خواهد شد. شنيده ميشود قرار است چند بازيگر شناخته شده تركيه نيز در اين سكانسها حضور پيدا كنند. اين بازيگران قرار است در كنار بازيگران ايراني نقشهايي مهم را در قصه به عهده بگيرند.
ثريا قاسمي، حميدرضا پگاه، سام درخشاني، الهام چرخنده، مهران احمدي، سپيده خداوردي، امير دژاكام، مهران رنجبر، سياوش خيرابي، آزاده زارعي و... از جمله بازيگران اصلي اين سريال هستند. فيلمنامه اين سريال را عليرضا كاظميپور و سعيد جلالي همزمان با تصويربرداري تكميل ميكنند. سهيليزاده كه آخرين بار در مقام كارگردان سريال «دختران حوا» را سال گذشته روي آنتن شبكه تهران داشت، اين مجموعه را براي پخش از شبكه سوم سيما در 40 قسمت ميسازد. طبق پيشبينيها، «آواي باران» پس از پخش مجموعه طنز «پژمان» (سروش صحت) و در ايام محرم و صفر به صورت هر شبي از شبكه سوم سيما پخش خواهد شد.
داستان اين سريال درباره باندهاي گدايي در پايتخت است و بخش نخست قصه از دهه 70 شروع ميشود و عمده قسمتهاي باقيمانده در حال حاضر خواهد گذشت. شنيده ميشود داستان اين سريال درباره دختر بچه اي است كه به دليل برخي مشكلات خانوادگي با ماجراهاي  پرفراز و نشيبي مواجه ميشود و روند زندگي او از كودكي تا جواني را دربر ميگيرد. يكي از نكات جالب درباره اين سريال گريم عجيب و جذاب برخي از بازيگران با توجه به حال و هواي بخشهايي از قصه در ميان گدايان از جمله مهران احمدي است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
۱۳
۱۳
حالا متوجه پس این سایت از نزدیکای احمدی نژاده میگم چرا با وجودیکه این اقا دیگه نیستش و رفته باز عکسش همه جای این سایت هست...بای برای همیشه 58
پاسخ
مونا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۹
۲
میشه بگید این خبر چه ربطی به احمدی نژاد داره ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۳
۳
صبح بخیر ناشناس !
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها