أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۶۶۹۳۳
زمان انتشار: ۲۳:۳۲     ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
علیرغم تحمل هزینه بسیار جامعه سینمایی کشور از سیاسی‌کاری عده معدودی از سینماگران، در اقدامی جدید مهناز افشار چند روز بعد از آزادی تعدادی از محکومان سیاسی فتنه سال ۸۸ در منزل یکی از این افراد حضور یافت.

به گزارش خبرنگار فارس، در حالی که در روزهای گذشته تعدادی از زندانیان سیاسی و محکوم در فتنه سال 88 از زندان آزاد شدند مهناز افشار به دیدار نسرین ستوده رفت که به جرم اقدام علیه امنیت ملی دستگیر و محاکمه شده بود.

مهناز افشار از جمله بازیگران عضو خانه سینماست که سیاسی‌کاری هیئت مدیره و برخی اعضای آن، اعتراضات زیادی را برانگیخت و سبب هزینه های بسیاری برای یک صنف هنری شد.


این درحالی است که سیاسی کاری معدودی از سینماگران مدعی دوری هنر از سیاست که برخی سابقه مشخصی در تولید فیلم های مغایر با امنیت کشور داشته اند همیشه برای اعضای این صنف دردسرساز بوده است.

جالب اینکه ملاقات با این محکوم فتنه 88 در صفحه فیس بوک این بازیگر نیز قرار می گیرد.

وی در صفحه خود درباره این ملاقات می نویسد:

«احساسات اون لحظه توصیش متعلق به خود اون لحظه است و نمیشه بیان کرد

بغلشان کردم، به زن بودنم افتخار کردم، چرا که کسی را در آغوش گرفتم که ایستاد و محکم از باورش و انسانیت دفاع کرد و مادر و البته همسری دلسوز بود.»

 



بنا بر این گزارش، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه درباره پرونده نسرین ستوده گفته بود: او به عنوان وکیل مورد پیگیرد قضایی نیست، باید توجه داشت زمانی که فردی وکیل یک متهم می‌شود، تمام رفت‌وآمدش باید در راهروهای دادگاه باشد نه اینکه از پایتختی به پایتخت کشور دیگری رفته و علیه نظام و حکومت مصاحبه کند. این را سوءاستفاده حرفه‌ای از وکالت می‌گویند. نسرین ستوده به علت امر وکالت مورد پیگرد قضایی قرار نگرفته است بلکه به خاطر تبلیغات علیه اسلام، نظام و همچنین تماس با گروه‌های تروریستی مورد پیگرد قانونی قرار گرفته است.

پس از شروع فتنه 88 و دستگیری عناصر ضد انقلاب، مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین، نسرین ستوده وکالت این تروریست‌ها و ضد انقلاب‌هایی که امنیت مردم را به خطر انداخته بودند برعهده می‌گیرد. برخی از مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین پس از دستگیری به این مطلب اعتراف کرده‌اند که ستوده در پوشش کلاس‌های آموزش حقوق شهروندی، به آنها فرار و فریب از دست ماموران قضایی و امنیتی را آموزش‌ می‌داده است.

ستوده ضمن قبول وکالت محکومان امنیتی در اغتشاشات و آشوب‌های سال 88 حضور و نقش فعالی داشت. وی بعد از مدتی به جرم اقدام علیه امنیت ملی دستگیر و به زندان محکوم شد و به یکی از مشهورترین سوژه های رسانه های خارجی بدل گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۰
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۴۶
۱۲
شما هم که خودت قاضی هستی دیگه..
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۲۶
۳۹
سرمان بخوره برای این الگوهامان ؟؟؟!!!!
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۳۴
۷۴
متاسفانه شاهد هستیم که یک خانوم بازیگر فتنه گر به ملاقات فتنه گر دیگه رفتن و با هم گرم گرفتن!
امیدوارم این اهالی فتنه رو خدا به راه راست هدایت کنه و اگه قابل هدایت نبودن به جهنم راهنماییشون کنه
آمین!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۶۲
۲۱
چطوريه دين از سياست جدا نيست ولي هنر بايد از سياست جدا باشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
سیاست باید اسلامی باشه نه شیطانی
نسرین
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۴۲
۱۹
باسلام خدمت شما دوستان.ميخواستم بگم خانم افشاراونا قهرمانان ملي مانيستن.قهرمانان ماتوبهشت زهراوقبرستان شهداگمنام خوابيدن شمابااين همه فهم وكمالات متاسفم كه نميتونيدتشخيص بديد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
ببخشید اشتباهی دمنفی دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
کمالات این خانم در آرایش کردن و دلبری کردن هستش نه شناختن قهرنانان این مرزو بوم خانم افشار قهرمانان ما اونایی هستن که اگه نبودند امثال تو عرب به دنیا می اومدید
نسرین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۲۶
۳۹
ببند دهنتو 598
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
حتما شعارتم اینه
زنده باد مخالف من
بهلول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۶
۱۱
آیا به نظر شما نسرین ستوده مهره ای بود که تا بدین حد به آن وزن بدهند؟ به نظر شما در طول هشت سال گذشته با اقدامات غلط افراد چیپ و کم ارزش را در حد لالیگا مطرح نکردیم؟ سوال:
چه و کدام عناصر صهیونیستی در لایه های زیرین سیاست ایران هستند که در طول 8 سال گذشته قضایا را به نفع صهیونیستها رقم زدند؟ امید وارم خسرو معتضد یا پسر یا نوه اش تاریخ آرادانیها را ورق بزند
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۲۸
۲۲
این بازیگرها همشون همینن.دوست دارن آزاد باشن .نمونه هاشون همونها هستن که الان اونور آب هستن.
پاسخ
hiwa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
۱
۱
ده‌مت دا بخه‌ 598
پاسخ
ناشناس
FINLAND
۲۳:۵۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
۱۸
۲۱
دمش گرم کار بسیار خوبی کرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
۱
۰
اکثریت بازیگرا یکی از عاملین و موافقین 88 بودند اینو حتی میشه به راحتی از طرز پوششون هم فهمید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
چه بازدید مهمی - الان اقتصاد جهانی تحت تاثیر قرار میگیره - سیاستمداران بزرگ دنیا باید این خبرو تحلیل کنند و....
چه خبره به هر کسی به اندازه خودش بها بدید .
پاسخ
نويد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
فتنه!!؟؟؟!!اي بابا.آيينه شكستن خطاست
پاسخ
فقط ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
۱
۰
وطن فروشی با چه قیمتی؟
پاسخ
داریوش
MAURITIUS
۱۷:۲۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
۰
۱
اسلام اخرین دین خدا و حتما کاملترین دین خدا است اما در همین دین بیش از 72 فرقه با دیدگاه ها و تفکرات متنوع به وجود امد سنی ها می گویند حرف ما حق است شیعیان می گویند نه حرف ما حق است حنبلی شافعی و دهها فرقه دیگر همه به حقانیت خود اذعان می کنند اما واقعا چه کسی حق است چه کسی حرف درست را می زند که به سنت رسول و دین خدا نزدیکتر است اختلاف عمیق است اینجا است که خداوند می فرماید درباره اختلافتان من قضاوت می کنم یعنیخدا مشخص می کند چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ حالا درمورد سیاست هم همین گونه است اصلاح طلب ها را راست می گویند یا اصول گراها همین اصلاح طلبها که در سال 88 فقنه گر خوانده شدند به رهبری و ولایت معتقد هستند به قانون اساسی معتقد هستند به جمهوری اسلامی معتقد هستند نمی شود افراد را به خاطر دیدگاهشان مجرم تصور کرد یا احیانا گناهکار و فتنه گر نامید من از همه ایران تقاضا دارم برای حفظ وحدت برای حفظ ایران و انقلاب از به کار بردن این واژها پرهیز کنند که می تواند سنگ بنای یک شکاف عمیق باشد در مورد همه ما خدا قضاوت خواهد کرد
پاسخ
ازرائیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
۰
۱
افرین به هر دو شیر زن افرین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها