يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۶۹۵۶
زمان انتشار: ۰۰:۴۱     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
وزیر اسرائیلی:
وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: هیچ کشوری اسرائیل را در تقابل با ایران یاری نخواهد کرد.
 به گزارش خبرگزاری فارس، یک وزیر ارشد اسرائیلی ضمن تکرار ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران گفته است ایران در راه تولید بمب ظرف 6 ماه آینده است و زمانی برای مذاکرات بیشتر باقی نمانده است.

یوال اشتاینیتز، وزیر امور راهبردی اسرائیل گفت ایران هنوز باور دارد که فضای لازم برای مانور جهت توافق با قدرتهای جهان را دارد و در صورتی که با تهدیدی موثق حمله نظامی از طرف آمریکا روبرو نباشد، از فعالیت‌های هسته‌ایش دست نمی‌کشد.

به گزارش رویترز، اشتاینیتز که از منابع نزدیک به بنیامین نتانیاهو قلمداد می‌شود گفت: «زمان بیشتری برای برگزاری مذاکرات نیست.»

کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا برنامه هسته‌ای ایران را به داشتن اهداف نظامی متهم می‌کنند و این ادعایی است که ایران همواره آن را رد کرده است.

اشتاینیتز اضافه کرد ایران در خلال چهار سال مذاکرات بین‌المللی که تحریم‌هایی از سوی سازمان ملل علیه آن کشور اعمال شده‌اند، تنها بر توانمندی‌هایش افزوده است.

وزیر امور راهبردی اسرائیل گفت: «اگر ایرانی‌ها به همین روند ادامه دهند، ظرف نیم سال آینده آنها قابلیت تولید بمب را خواهند داشت.»

وی تأکید کرد اینکه تنها ادعا شود همه گزینه‌ها روی میز است، برای متقاعد کردن ایران به رها کردن برنامه هسته‌ای این کشور کافی نیست.

اشتاینیتز گفت: «من مطمئنم اگر سه ناو هواپیمابر همراه با اعلامیه‌ای از آمریکا وجود داشته باشد که بگوید اگر ایران به تصمیمات شورای امنیت عمل نکند، تا سال 2013 واشنگتن حمله خواهد کرد آنگاه ایرانی‌ها رفتاری متفاوت خواهند داشت.»

این وزیر اسرائیلی افزود: «باید این را فهمید که اگر ما توانایی‌مان برای دفاع از خودمان را از دست بدهیم، هیچ‌کس به ما کمک نخواهد کرد. بنابراین ما باید هر کاری را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی انجام دهیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها