يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۸۹۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
بازيگر مشهور زن سينماي ايران به جادوگر گفت: «می‌گن که توی نیم‌فصل می‌شه شما به پرسپولیس برگردی. به‌خاطر هواداران اين كار را بكن!»

598؛ قرار بر این بود که علی کریمی که به عنوان مهمان ویژه به سینما آزادی دعوت شد بود، اتومبیلش را در پارکینگ اختصاصی سینما پارک کند ولی او نمی‌خواهد تافته جدا بافته باشد: «پارکینگ اختصاصی چیه؟ همین جا کنار خیابون، نزدیک سینما، یه پارکینگی هست که همه ماشین‌هاشون رو می‌ذارن اونجا. منم مثل بقیه، چه فرقی می‌کنه عزیز من!»


* معتمدآریا و تمجید از جادوگر
کریمی در بالکن کافی‌شاپ طبقه ششم سینما آزادی نشسته بود که با سورپرایز جالبی روبه‌رو شد. جادوگر که تا قبلش از بدشانسی و آسیب‌دیدگی صحبت می‌کرد ناگهان با دیدن فاطمه معتمدآریا سورپرایز شد.کاپیتان سابق تیم‌ملی که حدود یک سال پیش و پس از پایان بازی ایران- لبنان، معتمدآریا را در راهروی استادیوم دیده بود، به احترام بانوی سینمای ایران از جایش بلند شد و با او به خوش‌وبش پرداخت.


معتمدآریا که در همان زمان نیز به تعریف و تمجید از کریمی پرداخته بود، در ضیافت سینما آزادی هم در جمع مسئولان و نزدیکان کریمی از او به عنوان یک اسطوره نام برد. صحبت‌های کریمی با بازیگر محبوب سینمای ایران شنیدنی بود: «ای بابا ... تورو خدا ما رو خجالت ندید. شما توی تمام زندگی‌تون یه بار اومدین استادیوم که همون یک بازی هم تیم‌ملی باخت و آبرومون رفت! این شانس بد ما بود که شما رو ناراحت کردیم. حالا هم خوشحالم که ایران هستید و امیدوارم باز هم فیلم‌های خوب‌تان را ببینم.»


* درخواست مهناز افشار از کریمی: برگرد به تیمت!
مهناز افشار که زمان جدایی کریمی از پرسپولیس با دست‌نوشته‌ای از او حمایت کرده بود، پس از رویارویی با کریمی هم از او یک درخواست داشت: «علی آقا ... به‌خاطر هواداران به تیمت برگرد!»


افشار که می‌گفت نه پرسپولیسی است و نه استقلالی، با توجه به اطلاعاتی که از هواداران کریمی گرفته بود، حتی از نقل و انتقالات نیم‌فصل هم باخبر بود: «می‌گن که توی نیم‌فصل می‌شه شما به پرسپولیس برگردی. خب وقتی مردم اینقدر دوستتون دارن و به این شدت تشویقتون می‌کنن چرا به پرسپولیس برنمی‌گردی؟»


پاسخ کریمی مثل خصوصیات اخلاقی‌اش خاص بود: «ای خانم... فعلا که سر نخواستن ما دعواست! هرچی خدا بخواد همون می‌شه.»


در حالی که دوستان کریمی از او می‌خواستند تا محوطه سینما را ترک کند، جادوگر تا آخرین لحظه در کنار هوادارانش بود و جالب اینکه در طول این مدت آنهایی که حتی بلیت فیلم دهلیز را خریده بودند، داخل سالن نرفته و ترجیح دادند در کنار جادوگر باشند.
روزنامه گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مسافر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
۲
۱
کریمی پسر خوبیه ولی باید یاد بگیره به بزرگترش احترام بذاره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
بانوی سینمای ایران!!!
این عنوان خیلی بهش میاد مخصوصا با اون عکس یادگاری که با دالای لاما انداخته! خدایا این جماعت چقدر پررو و از خود راضیند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها