يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۹۷۱۶
زمان انتشار: ۰۸:۳۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۲

آلبوم موسیقی «لحظه طلوع» با صدای چهار خواننده مطرح با اخذ مجوز از ارشاد به زودی راه بازار را در پیش می‌گیرد.آلبوم موسیقی «لحظه طلوع» با صدای مانی رهنما، فریدون آسرایی، رضا صادقی و محمدعلیزاده به زودی منتشر و روانه بازار موسیقی خواهدشد. به گزارش موسیقی ما، صاحب امیتاز این آلبوم شرکت فرهنگی-هنری سروش است و تمامی ترانه‌های آن را حمیدرضا صمدی سروده است و مضامینی کاملا عاشقانه دارند.

آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم «لحظه طلوع» توسط بابک زرین انجام شده است که جمعا شامل هشت است. از این هشت قطعه، هر خواننده دو قطعه را اجرا کرده است. قطعات زلال و به دادمن برس با صدای فریدون آسرایی، معجزه و مرد قصه‌ها با صدای رضا صادقی، خدا نگهدار و تو حس عاشق شدنی با صدای محمدعلیزاده، کنار تو و نتونستی با صدای مانی رهنما عنوان قطعات این آلبوم هستند که ضبط آن کاملا به صورت آکوستیک انجام شده است.

گفتنی است آلبوم «لحظه طلوع» به سفارش مرکز موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولیدشده است و هم اکنون در مرحله طراحی پوس‌تر به سر می‌برد. قرار است «لحظه طلوع» قبل از محرم و صفر منتشر و روانه بازار موسیقی شود.


منبع: موسیقی ما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها