أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۶۹۸۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
وکیل‌مدافع فاطمه هاشمی از صدور قرار مجرمیت برای موکلش خبر داد و گفت: کیفرخواست این پرونده به زودی صادر می‌شود.

به گزارش 598، سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر اطلاع ندارم که آیا کیفرخواست این پرونده صادر شده است یا خیر؟

وی درباره پرونده مهدی‌هاشمی نیز گفت: در هفته گذشته به دادسرا مراجعه کردم و بازپرس این پرونده اظهار کرد که دادگاه برای رفع نقایص این پرونده از مراجع مختلف استعلام کرده و منتظر پاسخ مراجع است.

علیزاده طباطبایی افزود: هنوز تصمیم جدیدی نسبت به پرونده موکلم اتخاذ نشده و این پرونده همچنان در دادسراست و ما منتظر اعلام‌نظر بازپرس پرونده هستیم.

به گزارش ایسنا، فاطمه هاشمی ششم شهریورماه سال جاری با شکایت مدعی‌العموم و با عنوان اتهامی « انتساب مطالب خلاف واقع به روسای قوای قضاییه و مقننه» در شعبه 12 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
akbar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
پرونده مهدی هاشمی گم شده است . علارقم تکذیبیه مسئولان ، زمان به خوبی در این خصوص روشنگری خواهدکرد.
پاسخ
habib
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
فقط زور می زنید
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دادگاهی و عدالت در موردشون اجرا نمیشه؟؟؟
بگین خلاف کار نیستند و خلاص
بیخودی ملت را معطل کردید
اگر یک فرد عادی میشد صدتا کفن می پوسوند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها