أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۶۹۸۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور حکمی عبدالرحمان تاج‌الدین را به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان منصوب کرد.
به گزارش 598 به نقل از جهان، "عبدالرحمان تاج‌الدین خوزانی" سابقه عضویت در شورای نظارت بر خانه کارگر را دارد. خانه کارگر از جمله احزاب اصلاح‌طلب به شمار می رود که معمولا در انتخابات‌ها پیرو هاشمی رفسنجانی بوده است.
 
تاج‌الدین از جمله 139 نفر از نمايندگان مجلس ششم بود که در اعتراض به نظارت استصوابي شوراي نگهبان در زمستان سال 82 دست به تحصن 28 روزه زد. وی نماینده اصفهان در مجلس ششم بود. عملکرد افراطی وی در آن مجلس با واکنش و اعتراض بسیاری از موکلانش مواجه شد.
 
تحصن دشمن‌شادکن نمایندگان مجلس ششم به رهبری بهزاد نبوی، محمدرضا خاتمی و محسن آرمین اگر چه با بی توجهی مردم در داخل کشور مواجه شد اما بازتاب زیادی در خارج از کشور داشت تا جایی که اتحادیه اروپا، امریکا و برخی مقامات صهیونیست از نمایندگان تحصن‌کننده حمایت کردند و حتی برخی از کشورهای اروپایی سفرای خود را برای همدردی با این نمایندگان به میان آنان فرستادند. این تحصن تبدیل به فرصتی برای افراطیون شد تا با عقده‌گشایی، به سیاه‌نمایی گسترده رسانه ای و تبلیغاتی علیه نظام اسلامی بپردازند.
 
گفتنی است علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای معرفی خود برای این وزارتخانه قول داده بود که وزارت کار را از بازی های سیاسی دور نگه دارد.
 
به نظر می رسد که مسئولیت دادن به فردی که در خط مقدم تندروی‌های مجلس ششم و تنش‌آفرینی‌های جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین بوده، با شعارهای دولت تدبیر و امید مبنی بر اعتدال و پرهیز از افراط منافات دارد. ذکر این نکته لازم است که قرار نیست که افرادی که در فتنه ها نقش منفی ایفا کرده و خطا کرده اند یا جرمی مرتکب شده اند، از همه حقوق اجتماعی محروم شوند اما بنا هم نیست -و نباید باشد- که به افرادی که در بزنگاه‌ها در مقابل نظام ایستاده‌اند یا منافع و امنیت ملی کشور را تهدید کرده اند، مسئولیت کلیدی داده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها