أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۰۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
 کمیساری عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) در ادعای عجیب و مضحک جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان را به قتل سربازان کشور سوریه متهم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، العربیه نوشت: نظامیان سوری به دلیل عدم تیراندازی به معترضان سوری توسط نیروهای حزب الله لبنان و ایران کشته شدند!

بر اساس این گزارش، "UNHCR" در شانتاژ جدید خود اعلام کرد که به زودی گزارشی 20 صفحه ای از دست داشتن ایران و حزب الله  لبنان در اعدام نمودن نظامیان سوری منتشر خواهد نمود!

گفتنی است که تعداد سربازان کشته شده توسط اغتشاشگران سوری بسیار بیشتر از اغتشاشگر کشته شده توسط نیروهای امنیتی سوریه می باشد و در چندین عملیات تروریستی صورت گرفته علیه نظامیان سوری، تعداد زیادی از نیروهای نظامی این کشور توسط تروریستها کشته شده اند که نوع طراحی عملیاتهای تروریستی صورت گرفته با آنچه که توسط نیروهای وهابیت و دست نشانده های غرب در کشورهایی چون عراق و افغانستان رخ می دهد شباهت زیادی دارد.

لازم به ذکر است که یکی از سردمداران اغتشاشگران سوری که در سایت و تلویزیون العربیه از او بسیار تعریف و تمجید می شود "عدنان العرور" می باشد که چندین سال پیش به دلیل همجسنگرایی از ارتش سوریه اخراج می شود و اکنون نیز به عنوان یکی از شیوخ وهابی در شبکه "صفا" مشغول فتوا دادن علیه شیعیان و تخریب وجه جمهوری اسلامی ایران می باشد.

تلویزیون العربیه در شانتاژی گسترده نیز اعلام کرد این اولین گزارش رسمی و موثق (!) از کشتار معترضان توسط نیروهای ایرانی و حزب الله لبنان می باشد که امیدواریم در جوامع بین المللی تاثیر گذار باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها