أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۰۹۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۱ مهر ۱۳۹۲
تولیت مسجد مقدس جمکران با صدور احکام جداگانه‌ای معاون اجرایی، معاون فرهنگی و مدیریت نظارت این مکان مقدس را معرفی کرد.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان که چندی پیش با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب شد طی احکام جداگانه‌ای نسبت به معرفی سه نفر از مدیران جدید مسجد مقدس جمکران اقدام کرد.

بر اساس این گزارش با حکم تولیت مسجد مقدس جمکران احمد حاجی‌زاده قمی به سمت معاونت اجرایی این مسجد مقدس منصوب شد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین تکیه‌ای را به سمت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران منصوب کرد.

در دیگر حکم صادر شده از سوی تولیت مسجد مقدس جمکران سید مرتضی روحانی به سمت مدیریت نظارت این مسجد معرفی شد.

بر اساس این گزارش در حکم رحیمیان خطاب به احمد حاجی‌زاده قمی آمده است:

نظر به شایستگی، تقوی و سوابق و تجارب جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و عقیده راسخی که به نقش سرنوشت‌ساز اسلام ناب محمدی صلی الله و علیه و آله و سلم و موضوع مهدویت برای جهان امروز و فردا دارید، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران منصوب می‌کنم.  رجاء واثق دارم با عنایت به فرصت و نعمت بی‌نظیری که به برکت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و در سایه نظام جمهوری اسلامی در این پایگاه بزرگ توحید و عبادت خداوند حاصل شده است، با اهتمام و تدبیر جنابعالی و همکاران، بهترین زمینه را برای تمشیت امور و تحقق اهداف و ارائه تسهیلات و خدمات خالصانه و خاضعانه به مشتاقان و مؤمنان فراهم خواهید آورد.

همچنین در حکم انتصاب حجت الاسلام تکیه‌ای به عنوان معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران آمده است: نظر به شایستگی، تقوا و سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه فرهنگ اسلامی و ترویج معارف الهی و باور عمیقی که به موضوع مهدویت و نقش سرنوشت ساز آن برای بشریت دارید، بدینوسیله شما را به عنوان معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران منصوب می‌کنم.  با عنایت به فرصت بی نظیری که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم گردیده و ظرفیت فوق‌العاده‌ای که به برکت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه در این پایگاه بزرگ توحید و عبادت خداوند شکل گرفته است، رجاء واثق دارم که با اتکال به پروردگار متعال و بهره گیری مستوفی از هدایت‌های قرآن و عترت و رهنمودهای حضرت امام (قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) یکایک میلیون‌ها زائر این جایگاه مقدس را بر مائده آسمانی اسلام ناب محمدی صلی الله و علیه و آله و سلم و معارف الهی مهدویت میهمان خواهید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها