يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۷۱۰۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۱۱ مهر ۱۳۹۲
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از راه‌اندازی آژانس هواپیمایی پرسپولیس خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امروز نشست سه جانبه محمد رویانیان، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، بابک زنجانی، رئیس هلدینگ سورینت و طاهریان مدیر عامل شرکت هواپیمایی قشم ایر برگزار شد. در این نشست توافق‌های اولیه برای راه‌اندازی آژانس هواپیمایی پرسپولیس صورت گرفت.

محمد رویانیان در اینباره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: نشست خوبی بود و درباره همکاری‌هایی که تاکنون با هواپیمایی قشم ایر و هلدینگ سورینت داشتیم مذاکراتی انجام دادیم. از جمله درباره هواپیمای اختصاصی پرسپولیس که اولین پرواز خود را چندی پیش به نجف اشرف انجام داد و از آن پس، پروازهای متعددی توسط این هواپیما که نام و نشان پرسپولیس روی آن درج شده به خارج و داخل کشور انجام شده است.

همچنین در نشست امروز، طرح خوبی برای راه‌اندازی آژانس هواپیمایی پرسپولیس را مطرح کردیم که با استقبال دوستان همراه شد. ما می‌خواهیم با راه‌اندازی آژانس هواپیمایی پرسپولیس خدمات جدیدی به هواداران ارایه کرده و برای درآمدزایی هر چه بیشتر، گام‌های جدیدی بر داریم. بر این اساس با همکاری هلدینگ سورینت و هواپیمایی قشم ایر اقدامات لازم را انجام داده و از تجربه و توان شرکت هواپیمایی قشم ایر استفاده می‌کنیم. امیدواریم بتوانیم این آژانس هواپیمایی به سطحی برسد که توان رقابت با سایر آژانس‌های هواپیمای را داشته باشد.

رویانیان تصریح کرد: این آژانس هواپیمایی تحت عنوان آژانس هواپیمایی کهن پرسپولیس فعالیت خواهد کرد و زیر نظر شرکت کهن پیشکسوتان پرسپولیس خواهد بود تا از این طریق درآمدزایی جدید برای شرکت پیشکسوتان انجام شود.

وی درباره خدماتی که این آژانس هواپیمایی انجام خواهد داد، گفت: عرضه بلیت‌های خارجی و داخلی قشم ایر و سایر ایرلاین‌ها به مردم، بویژه به هواداران پرسپولیس، استفاده از صنعت گردشگری و توریسم از طریق این شرکت هواپیمایی از جمله خدماتی خواهد بود که در این شرکت هواپیمایی ارائه خواهد شد. برنامه‌های دیگری هم داریم که پس از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد. ما تلاش خواهیم کرد این آژانس هواپیمایی به زودی و در آینده نزدیک افتتاح شده و به مرحله بهره‌برداری برسد.

رویانیان در ارتباط با توسعه دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس گفت: سال گذشته این دانشگاه در حالی که هنوز تجهیزاتش خریداری نشده بود، افتتاح شد و کمتر از یک ماه پس از افتتاح در سه رشته فوتبال، فوتسال، و آکادمی جسمانی و با یکصد دانشجو کار خود را آغاز کرد. این دانشگاه مهر ماه امسال به 13 رشته توسعه یافت و بر اساس گزارشی که در جلسه دو روز پیش هیات امنا به من ارائه شد، قرار است دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس که در حال حاضر در 13 رشته با 600 دانشجو فعالیت می‌کند، در بهمن ماه سال جاری به 22 رشته دانشگاهی توسعه یابد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس از نظر کمی، کیفی، علمی و دانشگاهی پیشرفت خیره‌کننده‌ای داشته است و رشته‌هایی که در این دانشگاه دایر شده‌اند، رشته‌هایی ورزشی و نوین هستند که برای اولین بار در کشور در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند و بر اساس نیازهای واقعی ورزش و فوتبال تعریف و تدوین شده‌اند.

رویانیان افزود: ما در نشست امروز با مسوولان هلدینگ سورینت درباره تعاملات دانشگاهی، صحبت‌هایی داشتیم و قرار است در این زمینه همکاری‌هایی انجام شود. در این ارتباط با مدیران باشگاه راه آهن جلسه خواهیم داشت و در صورت توافق، تعامل‌هایی شکل می‌گیرد. در حال حاضر نیز دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس با برخی فدراسیون‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، مناسبات و تعاملاتی دارد که بر آنها افزوده خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها