أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۱۲۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
مدیرفرهنگی و سیاسی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درخواست کرد که گشت ارشاد فصلی و مقطعی نباشد.

ایسنا، زهره سادات لاجوردی که در اولین همایش تجلیل از زنان برتر در بعد آموزش همگانی برگزار شد با بیان اینکه بحث امنیت و سلامت در جامعه اسلامی بسیار مهم است، گفت: در جامعه ایران این مهم به وضوح لمس می‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است، افزود: در قبل از انقلاب برخوردهای پلیس به قدری خشن بود که مردم احساس امنیت نکرده و به جای دیدن پلیس، ناراحت می‌شدند؛ اما در حال حاضر با انقلاب و عملکرد پلیس، مردم احساس امنیت می‌کنند و نیروی انتظامی چتر امنیتش را در همه جا گسترانیده است.

لاجوردی با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت نیروی انتظامی، تبعیت همه جانبه از رهبری و ولایت‌فقیه است، گفت: در بحث عفاف و حجاب، بارها دیده شده است که خانواده شهدا انتقاداتی را مطرح می‌کنند و عنوان می‌دارند که نباید خون شهدا این گونه پایمال شود و متاسفانه وضعیتی است که شایسته نظام اسلامی نیست و باید همگان در این مقوله به امر به معروف و نهی از منکر وارد شده و مردم باید این مقوله را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: بدحجابان می‌دانند که اگر یک فصل تمام شود، وضعیت حجاب به حالت قبل برمی‌گردد و نظارتی بر پوشش نیست که لزوم اجرای قانون در اینجا احساس می‌شود؛ به گونه‌ای که باید قوانینی همچون راهور باشد که اگر کسی رعایت نکرد، با وی برخورد شود و این فصلی نبودن اجرای قانون و تداوم آن بسیار اهمیت دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها