کد خبر: ۱۷۱۸۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
دانشگاه صنعتی طی روزهای اخیر شاهد تغییراتی بوده است.
به گزارش رویش نیوز سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر مدرس هاشمی تغییراتی در مدیریت چند بخش و دانشکده ایجاد کرده است که به شرح زیر است.
 
سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در حکمی دکتر سید ظفراله کلانتری را به سمت معاون دانشجویی این دانشگاه منصوب کرد.
 
معاون دانشجویی جدید دانشگاه صنعتی اصفهان که هم اینک دانشیار دانشکده فیزیک این دانشگاه است، سوابق اجرایی چون معاون دانشجویی دانشکده فیزیک از سال 81 تا 85 و مسئول تحصیلات تکمیلی این دانشکده طی سال های 85 تا 87 را در کارنامه دارد.
 
کسب جايزه انجمن فيزيك ايران، ویراستاری و عضویت در هیأت تحریریه مجله پژوهش فیزیک ایران، عضویت در کمیته علمی دوره های متعددی از کنفرانس فیزیک ایران، همکاری در پروژهSIDDHARTA  در آزمایشگاه ملی فراسکاتی ایتالیا، همکاری علمی با آزمایشگاه پیشرفته مزون در مرکز تحقیقاتی RIKENژاپن و حضور در فرصت مطالعاتی دانشگاه وسترن میشیگان آمریکا از دیگر سوابق علمی و پژوهشی دکترکلانتری می باشد.
 
دکتر سید محمود مدرس هاشمی نیز طی حکمی دکتر مهدی برنجکوب را به سرپرستی معاونت فرهنگی اجتماعی این دانشگاه منصوب کرد.
 
سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در حکم انتصاب دکتر برنجکوب ضمن اشاره به سوابق، توانمندی ها و تجارب ارزنده وی، موفقیت در پیشبرد امور فرهنگی اجتماعی دانشگاه را آرزو نموده است.
 
دکتر مهدی برنجکوب عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیر مرکز تخصصی آپا این دانشگاه است.
 
مدیریت گروه پژوهشی امنیت شبکه و سیستم دانشکده برق وکامپیوتر، عضویت در هیأت مؤسس و شوراي اجرايي انجمن رمز ایران و مسئولیت کمیته راهبردی این انجمن علمی و نیز انجام فعالیت های پژوهشی متعدد در حوزه امنيت شبکه، رمزنگاري و پروتکل های امنیتی از جمله سوابق علمی و پژوهشی دکتر برنجکوب می باشد.
 
دکتر مدرس هاشمی همچنین در نامه ای از تلاش ها و خدمات دکتر محمد شایان نژاد معاون سابق فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان در طول مدت خدمت در این مسئولیت تجلیل نموده است.
 
دکتر مدرس هاشمی در نامه ای، از خدمات دکتر داریوش سمنانی معاون دانشجویی سابق دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل نموده است.
 
همچنین سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان دراحکامی جداگانه دکتر بهفرنیا را به سمت مسئول راه اندازی پردیس، دکتر معصومی را به سمت رئیس دانشکده کشاورزی و دکتر حقیقت را به سمت مدیرکل پژوهشی دانشگاه منصوب کرد.
 
دکتر کیاچهر بهفرنیا مسئول راه اندازی پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان که عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران این دانشگاه است، مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه صنعتی اصفهان و دکتری خود در رشته مهندسی سازه را از دانشگاه NSW استرالیا دریافت نموده است.
 
همچنین دکتر مدرس هاشمی در حکمی دکتر امین اله معصومی عضو هیأت علمی گروه مکانیک ماشین های کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان را به سمت رئیس دانشکده مهندسی کشاورزی این دانشگاه منصوب کرد
 
مدیرگروه مکانیک ماشین های کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان و معاون شهردار شهر شیراز از جمله سوابق اجرایی دکتر معصومی می باشد
 
سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در نامه ای جداگانه نیز از خدمات و تلاش های دکتر منوچهر حیدرپور سرپرست سابق دانشکده کشاورزی این دانشگاه قدردانی نموده است.
 
در دیگر انتصاب جدید دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر منصور حقیقت دانشیار دانشکده فیزیک این دانشگاه به سمت مدیر کل پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد.
 
دکتر مدرس هاشمی همچنین در نامه ای از تلاش ها و خدمات دکتر مسعود پنجه پور مدیرکل پژوهشی سابق این دانشگاه تجلیل نموده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها