يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۷۲۵۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
ارتش سوریه عملیات نظامی افراد مسلح موسوم به عملیات «نبرد زلزله» جهت حمله به دو منطقه استراتژیک حومه «معرة النعمان» در «ادلب» را ناکام گذاشت.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، گروه‌های مسلح دو منطقه استراتژیک «الحامدیة» و «وادی الضیف» را از چند محور مورد حمله قرار دادند که با مقاومت نیروهای ارتش سوریه مواجه شدند.

افراد مسلح بدون اینکه کوچکترین موفقیتی در عملیات «نبرد زلزله» به دست آورند؛ مجبور به عقب نشینی شدند و در مناطقی به فاصله‌های نسبتاً دورتری مستقر شدند.

بیش از 55 تن از افراد مسلح در نبرد با نیروهای ارتش سوریه کشته شدند. بیشتر قربانیان را تروریست‌های غیر سوری تشکیل می‌دهند. ارتش سوریه در جریان این عملیات تعدادی از خودروهای افراد مسلح که بیشتر آنها مجهز به تیربار و موشک انداز بودند را منهدم کرد.

این گزارش حاکی است که گروه دیگری از تروریست‌ها همزمان با عملیات نبرد زلزله، به یک پست ایست بازرسی ارتش سوریه در اطراف شهرک «بسیدا»‌ حمله کردند. این پست بازرسی در جنوب منطقه «وادی ضیف» و در مسیر بزرگراه بین‌المللی معرة النعمان – خان شیخون قرار دارد.

از طرف دیگر، در حمله نیروهای ارتش سوریه به مقر «شورای محلی» معارضان در شهرک «سراقب» واقع در حومه شهر ادلب، «نهاد شیخ دیب» سرکرده این شورا کشته شده و شمار دیگری زخمی شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها