يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۷۲۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۱۹ مرداد ۱۳۹۰

به گزارش 598 به نقل از البرز ،وبلاگ انسانم آرزوست نوشت: در گذری که در سایت ها داشتم موضوعی نظرم را جلب کرد: مگر چندین سال پیش خوک وجود نداشت. چرا آنفولانزای خوکی چندین سال پیش نبود؟ در سایت موسسه ای در واشنگتن به نام Centers for Disease Control یا CDC اعتراف عجیبی نوشته شد. در این سایت بیان شد که وظیفه این موسسه ساخت ویروس های واگیر دار به اشکال مختلف از جمله خوکی و مرغی و غیره است.این موسسه هم اکنون روی ویروس هایی کار می کند تحت عنوان biological terrorism که بطور مثال این ویروس ژن عرب را از غیر عرب تشخیص دهد و فقط عرب را آلوده کرده و بکشد و بر افراد دیگر تاثیر نگذارد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع ویروس و این موسسه روی نام هرکدام کلیک کنید.

من نیز هاج و واج به خواندن این مقاله ادامه دادم اما تمام هفته گذشته را در این فکر بودم که دشمن کجاست و ما کجاییم!!!

رفتار روشن فکرانه ای که به مردم القا شده است دست مایه تفکر عمیق و سودجویانه یهودیان شیطان پرست است!!

 کاهش ازدواج و افزایش امار طلاق و کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی و کنترل رشد جمعیت در این کشورها و افزایش بی حد جمعیت یهودیان و وهابیان از کوچکترین دورنگری های یهودیان در دنیاست.

یهودیان در پروتکل های ۲۴ گانه خود گفته اند که باید همه ادیان را از بین ببریم جز دین خودمان. آنقدر باید ادیان را تکه تکه کنیم که نتوانند با یک فرمان وحدت بدست آورند. (سیاست پلورالیزم) اختلاف روز عید فطر از نتایج این پروتکل ها می توان باشد. وظیفه ولایت فقیه در مملکت اسلامی همین است. اتحاد ادیان ! پس باید برنامه ای ریخت و پی ولایت فقیه را زد. باید جوانان جاهل را به خیابان ها ریخت و شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" را به زبانشان انداخت.

چند سال پیش طبق دستور جناب نتانیاهو (نخست وزیر اسرائیل) شبکه هایی تاسیس شد(فارسی وان و..) تا با تزریق روابط نامشروع و رواج بی بندوباری و تزلزل خانواده ها در کشور جوانی چون ایران ضربه عمیق به تدین افراد و فرهنگ غنی مان وارد کنند .

(نتانیاهو : کشورهای چون عراق را با حملات نظامی و  ایران را با رواج روابط جنسی و تزلزل خانواده ها ویران کنید)

درست زمانی که همه ما در گیر افزایش درآمد و کنترل جمعیت و رواج شعار «فرزند کمتر,زندگی بهتر» هستیم.

عوامل اقتصادی زیادی می تواند مانع ازدواج و تولید مثل باشد اما کسی که همه ما را به ازدواج و تشکیل خانواده سفارش کرده به یقین برای ادامه حیات همه ما روزی قرار داده که هیچ کس نمی تواند مانع روزی کسی شود. شبهه داشتن به رزاق بودن خداوند سست می کند آینده  ای که برایش روز و شب در تکاپو هستیم...

برای توقف نسل شیعه و مسلمان این کشور نقشه ها می کشند و ما به دور از درک این موضوع خود را درگیر عوامل فریبنده دشمن کرده ایم..

در پی افکاری که گریبانم را گرفته بود تصمیم گرفتم اطلاعاتم را در این مورد بیشتر کنم.

نظرم به موضوعی با عنوان« هرم قدرت در آیین شیطان» افتاد.

تفسیر طولانی هر طبقه که یهودیان به تصویر کشیده اند برایم جالب بود اما همه این تفاسیر یک طرف و توضیح طبقه اخر این هرم نوعی ترس به وجودم انداخت که ضرر نمی کنید اگر بخوانید:

در پایین ترین نقطه هرم با کمال وقاهت تصویر گوسفندانی را درج کرده و روی آن عبارت DEBT SLAVES را نهاده است و با فلش اشاره کرده که :" You Are Here "
در روی قاعده هرم در همین قسمت این عبارات درج شده است.
Birth (تولد) - School (مدرسه) - Labour (نیروی کار) - Taxes (پرداخت مالیات)
Debis (بدهکاری) - Retirment Cycle (چرخه بازنشستگی)

به دنیا می اییم . تحصیل می کنیم. تبدیل به نیروی کار می شویم. درآمد خود را به پرداخت مالیات صرف می کنیم. سپس بخش اصلی چرخه رخ می دهد. بدهکاری ! وقتی بدهکار باشیم همواره به دنبال جبرانیم و در نتیجه از اتفاقات اطراف خود غافلیم. برای مثال آیا خبر دارید که چند سال پیش تانکهای آمریکایی در بین الحرمین رژه رفته اند؟سپس چرخه بازنشستگی و مرگ.
پس جایگاه بندگی چه شد. خداوند در قرآن فرمود :"ما خَلَقتُ الجِنَّ و الاِنس الا لِیَعبدون"

کمی تفکر کنید!!!!!!!!!!!!!

نیاز به زمان بیشتری برای اندیشیدن است...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها