أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۳۸۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
سامی یوسف در آستانه عید قربان از پایان ساخت کلیپی پرهزینه در حمایت از گسترش صلح و وحدت بین مردم جهان و به‌ویژه امت اسلامی خبر داد.

به گزارش 598، سامی یوسف در آستانه عید قربان از پایان ساخت کلیپی در حمایت از وحدت بین مردم جهان و به‌ویژه امت اسلامی خبر داد.

بنابر این گزارش، دفتر رسانه‌ای سامی یوسف اعلام کرده است که تصویربرداری از ویدئو کلیپ «سعادت» در بخش‌های از آمریکا از جمله در لس‌انجلس به پایان رسیده است.

تصویربرداری این فیلم در مدت ده روز صورت گرفته و سامی یوسف از هلی‌کوپتر برای انتقال بین لوکیشن‌های تصویربرداری استفاده کرده است.

این ویدئو کلیپ که همچنین در شهر «اسوان» مصر نیز تصویربرداری شده است، پرهزینه‌ترین ویدئو کلیپ در طول مسیر هنری سامی یوسف عنوان شده است.

ترانه «سعادت» که با هدف گسترش صلح و وحدت بین مردم جهان و به‌ویژه امت اسلامی اجرا شده در پایان سال 2012 در آلبوم «سلام» ارائه شد.

در زیر می‌توانید صوت این ترانه را بشنوید:


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها